Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 har jo blødd mye og vært på 3 ul som har vist at alt var bra, mn i kveld bynte jeg å blø masse å så kom d ut så at det var det så er veldig sikker, snakka me legen og skal inn kl 10-11 i morgen tili, er så utroli lei meg, var 8+3 i dag. min 2 SA på 4 mnd, var 7 uker sist. klarer ikke så mye annet en å gråte nå
hope&love Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 Huff da, det var kjempetrist Jeg har også hatt en del blødninger, men tror ikke jeg har mistet enda... skal til legen etter nyttår. Jeg føler med deg i allefall, selv om det ikke hjelper så mye når man er så trist
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2009 gruer meg sånn til i morgen at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, vil at det skal være en baby dær:(
<3guttemamma<3 Skrevet 22. desember 2009 #4 Skrevet 22. desember 2009 uff.. håper det er liv der!! har du hatt noe smerte?
Snartmamma10L2<3*har født* Skrevet 22. desember 2009 #5 Skrevet 22. desember 2009 ønsker deg masse lykke til i morgen.. håper virkelig at det har gått bra. Fortell hvordan det går.. så skal jeg krysse fingrene for deg.
kjærlighetsbarn_2010! Skrevet 23. desember 2009 #6 Skrevet 23. desember 2009 Krysser fingrene for deg!
ღ askepott ღ Skrevet 23. desember 2009 #7 Skrevet 23. desember 2009 Neiåneiånei! Dette var kjempetrist... uff – er jo greit å være forberedt på det verste, men er jo ikke 100% sikkert at noe er galt før du har vært hos legen Det er jo så lite en kan si for å gjøre ting bedre, sitter å griner litt jeg også ;( Håper du har godt støtteapparat rundt deg, og at du blir tatt vare på. Klemmmm
Lille_bie Skrevet 23. desember 2009 #8 Skrevet 23. desember 2009 Blir lei meg jeg også. Har lest om deg tidligere og vet at historien er lang. Kan ikke si jeg forstår, for jeg har ikke opplevd å miste. Men sender varme tanker. Du har jo blødd mye før og likevel sett en liten sprellemann i magen på UL. Jeg håper så indelig at sprellemannen har holdt seg fast!
Mamma's Magic Skrevet 23. desember 2009 #9 Skrevet 23. desember 2009 Huff, så leit. Håper spiren er der fremdeles, og hvis ikke... Så får du prøve å trøste deg selv med at det går bra neste gang. Selv om jeg vet det er en mager trøst. Ønsker deg alt godt, og håper du får en god jul.
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #10 Skrevet 23. desember 2009 takk får alle som har brydd seg:) jeg var sikker på at det kom ut i går får jeg så en fostersekk med et foster inni, var et drastisk syn får meg. da jeg kom til legen i dag prøvde han å berolige meg å sa jeg har jo blødd å sett det 3 ganger før, men fortalte han alt å da skjønte han vel det han også. så ja fikk bekrefet det som er alle gravides mareritt. da smyger jeg meg ut her i fra, er litt tungt nok en gang. lykke till alle dere andre:)
K ♥ tærten Skrevet 23. desember 2009 #11 Skrevet 23. desember 2009 Off.. så trist å lese.. Sender deg en trøstende klem og håper å se deg her igjen snart. Klem fra
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 23. desember 2009 #12 Skrevet 23. desember 2009 Dette var utrolig leit. Mistet i uke 14 i ma i juli, så vet hvor vondt det gjør. Masse trøsteklemmer. Håper du snart er tilbake.
Snartmamma10L2<3*har født* Skrevet 23. desember 2009 #13 Skrevet 23. desember 2009 så utrolig trist.. jeg ante ikke at man virkelig kunne se fosteret når det kom ut så tidlig. Håper det går bra med deg, og at du kommer etter snart. Masse lykke til videre med neste forsøk...(!)
Prinsesse_og_prins<3 Skrevet 23. desember 2009 #14 Skrevet 23. desember 2009 Føler virkelig med deg! Håper du kommer snart tilbake, og at den neste spiren holder seg der den skal fram til den egentlig skal ut!
Zeke Skrevet 23. desember 2009 #15 Skrevet 23. desember 2009 Det var virklig trist å høre, kan dessvere ikke gjøre noe annet en å sende deg en kjempe klem og si lykke til neste gang, skal se det går deres vei da. Snakker av erfaring. Ta vare på hverandre fremover. klem
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #16 Skrevet 23. desember 2009 man kan desverre se en sekk som er over 3 cm og fostere er jo over 1 cm så er jo ikke snakk om at du ikke ser det.
Gjest H to the Izzo Skrevet 23. desember 2009 #17 Skrevet 23. desember 2009 Uff, så leit. Det ble sikkert ekstra vanskelig siden du blødde så lenge og lurte så mye på hvordan det skulle gå før du tilslutt mistet. Jeg vet hvor skuffende det er. Du får bruke fridagene i jula til å omgi deg med familie og venner som sikkert vil gi god trøst. God klem fra
millie+2klumper Skrevet 23. desember 2009 #18 Skrevet 23. desember 2009 Uff, vet ikke hva jeg skal si:( Så ufattelig trist:(. Sender deg mange gode klemmer:)
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #19 Skrevet 23. desember 2009 er utrolig at sånt skal skje 2 ganger på rad å tenker på de som får det ennda flere på rad:( vil så gjerne ha en baby inne i magen min og jeg som hadde bynt å glede meg,bynnt å tenke fremover på hvordan ting skulle bli. men desverre bynte jeg å glede meg for tilig:( hvorfor kunne dette ikke skje når jeg var 4 uker? å ikke hadde vist dette så lenge... alle tenker at dette er så urettferdig. det synes jeg også, i allefall når jeg har venner rundt meg som både drikker alkohol og damp røyker, fester å durer:( men det verste er vel at jeg har 2 bestevenniner som er gravid og søskendebarn til mannen min og mange andre i nær miljøet. dette var utrolig tøft:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå