Gå til innhold

Det er ikke noe skjerm på Simo sportsdelen min. Hjelp?

Anbefalte innlegg

Jeg har en Simo kombi vogn fra 2001 som jeg nå skal bytte over til sportsdelen. Men problemet er at på sportsdelen så er det ikke noe skjerm. Altså den skjermen man kan dra ned så babyen får titte mer osv. Jeg tenkte kanskje at det gikk ann å ta skjermen fra dypvognsdelen og over på sportsdelen, men det går ikke. Aner ikke hva jeg skal gjøre for det skal vel ikke være sånn at sportsdelen er helt åpen? Hun jeg kjøpte den av sa ikke noe om det heller. Fikk med en bruksanvisning men den har jeg selvfølgelig mistet. Noen som vet hva jeg kan gjøre eller om det er noe jeg har oversett???

Fortsetter under...

Om det er en kombivogn, så skjønner ikke jeg problemet heller. Da er jo sportsdelen den samme som bagdelen, bare at du tar ut baggen. Og da står jo skjermen igjen. På kombi sitter ikke skjermen fast i baggen...

Hvis du mener at du skal bytte over til sportsdelen og denne ikke har skjerm, og det ikke passer med skjermen fra bagen så har du nok blitt lurt, ja.. Du har vel en duo kombi med to separate deler. Er du helt sikkert på at ikke skjermen passer? Noen merker har to kalesjer, og andre har en felles som du bytter over. Ring BabyShop og spør, de vet sikkert ;-)

Hvis du har kombi så tar du bare ut bagen, så har du sportsdel med kalesje. Om det er duo du mener så skal du ta kalesjen av den store bagen og feste på sportsdelen. Hvis du fortsatt har problemer så ta kontakt med nærmeste Simo-forhandler så hjelper de deg.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...