nicki82 Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 ......STRÅLENDE!!!!!! Jeg kom selvfølgelig ikke på å spørre om hvor mange slag han telte seg frem til, men det er vel mindre vesentlig. Hjertet - det banket : ) Lille tass i magen var meget aktiv og vinket til både mamma og pappa : ) Er 11+3 og har informert mamma og søster på min side. På juleaften skal vi slippe løs jubelen hos svigerfamilien. Kan fremdeles ikke fatte at dette hender oss : )
Mamma's Magic Skrevet 23. desember 2009 #2 Skrevet 23. desember 2009 Så deilig!! Gratulerer så mye med en aktiv tass:) Du er akkurat en uke lengre enn meg du da, og nå kan du vel egentlig slappe av? Ta med deg den gode følelsen inn i fridagene og ha en riktig koselig rugejul:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 23. desember 2009 #3 Skrevet 23. desember 2009 Så flott!!! Er kjempeglad på dine vegne. Du skal se vi kommer oss til termin begge to!!! Ha en strålende jul. Stooor klem.
nicki82 Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. desember 2009 Tusen takk, jenter : ) Jeg er nok mye mer rolig etter denne UL. Det var godt å få med barnefaren : ) Nå nyter jg bare det å være gravid : ) Ha en fortreffelig jul : ) Klemklemklemmm
Prinsesse_og_prins<3 Skrevet 23. desember 2009 #5 Skrevet 23. desember 2009 Såååå utrolig flott!!!! Kjempeglad på deres vegne! God jul!
millie+2klumper Skrevet 23. desember 2009 #6 Skrevet 23. desember 2009 Hvor mye så du egentlig? Ser det ut som en miniatyr baby el er for tidlig? Jeg er 11 uker på fradag så er litt mindre på vei enn deg da, men lurer sånn på hva som er inni der egentlig;). Hadde ikke ultralyd så tidlig sist gang heller jeg... Gratulerer så mye forresten:) Og god jul:=)
M*A*S*H* Skrevet 25. desember 2009 #7 Skrevet 25. desember 2009 Nicki! Nå ble jeg glad! Og vet du, spira mi henger i ennå, så vi har ikke gitt opp håpet. Den hadde vokst litt til, så vi krysser fingrene for at den utvikler seg som den skal videre. :-) Skal på utvidet screening midten av januar omtrent (uke 11-13 ca), etter det vet vi nok mer sikkert om dette har gått bra eller ei. Ha en fredelig jul sammen med dine kjære, og ønsker oss alle fortsatt gode svangerskap uten altfor mye bekymmer. :-) God jul!
nicki82 Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 25. desember 2009 Hei, Millie : ) Det er så sant som du sier..i uke 11 ser du en minibaby. Proporsjoner er dog litt feil ennå (kroppen er fremdeler nesten like stor som kroppen), men du ser armer, bein, og hvis du er heldig får du til å se tommelen og : ) Babyen min er 4,3 cm og veivet med armer og bein : ) Fikk superskjønne UL bilder med meg hjem !! Det er bare å glede seg : )
Musemor med tre søte små Skrevet 25. desember 2009 #9 Skrevet 25. desember 2009 Så utrolig bra. Gratulerer så mye med en aktiv liten baby ;-D
nicki82 Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #10 Skrevet 25. desember 2009 Hei, M*A*S*H* : ) Det var gode nyheter at det ser litt lysere ut : ) De ungene har en tendens til å gi foreldre ekstra bekymringer, uansett alder - ser det ut til ; ) Krysser fingrene sammen med deg om at utviklingen tar seg opp igjen!! 1.juledagsklem fra ei som nå er offisiellt gravid : D
nicki82 Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #11 Skrevet 25. desember 2009 Tuuusen takk, ♂ + ♀ = ♂ +en liten en i magen : ) Er veldig lykkelig!!! Nå er det bare å fokusere på å skaffe seg jobb fort som svint : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå