mamman til 2 godjenter:) Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 meker jeg blir lei meg/deppa på alle de positive meldingene her om at dere er gravide, for alle del, blir veldig glad på deres vegne og at dere har greid det altså, ikke misforstå men fikk vite i dag at en av mine gode venninder er gravid uten at det er planlagt, glad på hennes vegne, men blir så lei meg. vi har bare prøvd i 6 mnd så skal jo ikke klage og vi har en flott datter på 1,5 år, så vi har jo barn, men allikvel. lykke til til dere alle sammen:)
Tinkerbelly *Lykkelig gravid* Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 Jeg tenker akuratt det samme ! Er så glad på jentene som blir gravide sin vegne, men SÅ missunnelig og. Alt jeg ønsker er en liten en... Kanskje om vi holder oss borte, og får tankene over på noe annet så *vips* så kan vi skryte av positive tester også om ikke så lenge! Masse lykke til til deg
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2009 ja, får håpe vi kommer tilbake om 1 mnd for min skyld da..hehe... masse lykke til til deg og:)
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 23. desember 2009 #4 Skrevet 23. desember 2009 Hei jenter ! Jeg skjønner dere så godt samme skjedde med meg hadde prøvd i evigheter og blei alltid så lei meg når jeg så de Gravid ! inleggene ! Så jeg slutta å komme inn her å jeg slutta å tenke på EL og IKM og alt det der ... jeg og mannen bare gjorde det når vi følte for det og stressa ikke med noen ting . Og vips ....så var jeg gravid .. så det anbefales absolutt å holde seg unna her litt Så jeg ønsker dere lykke til ! dere skal se det går for dere og sart ..bare slappa av og ikke tenk på det . klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå