VilVilVilVil Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 Mensen kom idag, så da går vi snart inn i 10. pp. Hver jævla måned er helt regelmessig, mensen kommer punktlig, el kommer punktlig, har sex litt mer enn annenhver dag fra en stund før til en stund etter el. Aldri et eneste symptom på graviditet, ingenting skjer. Har ikke trengt å bruke en eneste graviditetstest på 10mnd. Frustrert nå ja, hva mer kan vi gjøre liksom!! Har en vakker liten prins allerede da som heldigvis redder sånne grå dager. Han ble til etter 9pp.
mams1979+2små Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 Akkurat som jeg skulle ha skrevet det selv!! Føler virkelig med deg... Er like regelmessig jeg også, og ingenting skjer!! Har IKM i dag, og jeg kjenner murringene.. Æsj! Merker at jeg blir deprimert når tanta kommer! Hvor gammel er din prins? Min er 3,5 år, og det er på høy tid at han kan få oppleve å bli storebror! Nei ikke lett denne prøvinga! Jeg tester i morgen tidlig om mensen ikke dukker opp i natt, enda jeg vet den er negativ! Lykke til! Får trøste oss med at det er jul:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå