Gjest ibla Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 Test-scenario: 1 stk QR i går midt på dagen, svakt positiv tett opptil tidsfristen (men innenfor) 1 stk QR i dag midt på dagen like svak 1 stk CB pluss med svaaak loddrett strek (ble dermed et slags pluss, men den er svak..) 1 stk CB digital jobbet leeenge, viste så GRAVID, men displayet slukket etter ca 10 min (står at det skal vare i 24 timer??) TR skulle kommet i dag. Er jeg gravid?? Vanskelig for å fatte det, men ser jo av listen over at jeg kanskje kan konkludere med ja?? Hva tror dere?
Lille diamant Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 Tror ganske sikkert at du er gravid ja for har aldri hørt at CB digital viser feil. Så kan jo bare være at batteriet i testen tok kveld pga at den jobbet så lenge ;O) ta en ny test imorgen, så får du bekreftet det. Gratulerer så mye, for jeg tror at du er gravid!!
Gjest ibla Skrevet 22. desember 2009 #3 Skrevet 22. desember 2009 Takk:) I morgen og juledagene er så fullspekket med program at jeg tror ikke jeg får lagt apotektur øverst på lista.. Så jeg tror jeg bare skal tro på testene jeg har og ta en ny over jul for å være sikker, hvis det altså er sånn at CB digital ikke lyver?
Lille diamant Skrevet 22. desember 2009 #4 Skrevet 22. desember 2009 Tviler på at den lyver, har ihvertfall aldri opplevd det selv og ikke har jeg hørt andre oppleve det heller. Så du kan nok tro på den Ha en flott jul
Gjest ibla Skrevet 22. desember 2009 #5 Skrevet 22. desember 2009 Ok da skal jeg så smått begynne å tro på det.. Trodde ikke jeg skulle være så vanskelig å overbevise, men det er så rart at en liten test skal kunne si noe som er så stort liksom.. Er litt uggen og kvalm også, men ellers kjennes alt som vanlig.. Unntatt at jeg ikke orker tanken på kaffe (som jeg egentlig elsker og pleier drikke mange kopper av daglig..) Kan det kalles et slags symptom?
Lille diamant Skrevet 22. desember 2009 #6 Skrevet 22. desember 2009 Husker jeg var like skeptisk selv når jeg testet positivt..tok flere tester før jeg følte det var helt sant Mine første symptom var at dolly pizza'en vi hadde bestillt smakte helt rart, og mistet helt smaken på kaffi. Så det kan absolutt kalles ett symptom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå