Anonym bruker Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 Ser du får litt skryt her for tiden... ) Klarer du å se noe på meg tro ?? Om du har tid/overskudd nå før jul.. Lurer selvsagt på om jeg ER gravid, eller om jeg eventuelt blir det snaaaart..??.. ) Gjerne om du ser kjønn også.. jeg 160271 han 280172 På forhånd TUSEN TAKK !! Og god jul !!
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2009 #2 Skrevet 23. desember 2009 Sikkert skikkelig dårlig timing å håpe på spåing i jula, men optimist må man jo være... )
Mamalari Skrevet 26. desember 2009 #4 Skrevet 26. desember 2009 Hei:) Jeg tror du allerede kan være gravid. Føler en graviditet er veldig nærme, Hvis du ikke er det nå vil det nok skje neste pp, men føler du kan være det nå. Får opp ei jente. Får opp 4 barn tilsammen 3jenter og 1 gutt:) God jul og godt nytt år:)
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #5 Skrevet 26. desember 2009 Blir helt sippete her.... hehehe... TUSEN TAKK !!! Håper virkelig du har rett !!!!!!!! ))) Jeg har 2 jenter og 1 guttfra før, og føler av en eller annen merkelig grunn at jeg "mangler" en jente... (Gutt er heeeeeeelt greit det også!!) Dette blir spennende... Skal komme med tilbakemelding.. Hjertelig takk, og en fortsatt god jul og et strålende nytt år til deg, Mamalari !! ) *juleklem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå