Gå til innhold

vært hos legen i dag..og ble egentli mere redd..

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok gyn, vanlig bare for vi har ikke noe ul apparat. har hatt smertre lenge, og unormal blødning.. tok celleprøve, og klamydia prøve. hun fant ingen betenlse, men det har jeg hatt før og hun ikke sett.

hun sa jeg hadde unormalt mye utflod...så hun skulle snakke med en gynekolog om det.. hun ble nesten litt sjokkert over utfloden.

så da er det vel enten kreft eller klamydia. isåfsll har eg gått med den klkamydian veldig lenge, sånn at det har blitt infeksjon.

så jeg vet ikke hva jeg skal tro, eller håpe på.. er så redd det er kreft..

har hatt mye celleforandringer før, og arvelig.. må vente lange 6 uker på den kreftprøven da...det er lenge når man er engstelig!!!!

er det klamydiaen, kan jeg utelukke å få flere barn, hvis det er det.

så jeg er sikker på at det ikke blir noen baby her.

er vel en grunn til at jeg har prøvd over ett år.

hva kan sjyldes denne utfloden da tro.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off då :( Dette var ikke noe kjekt!!

Kan jeg spør deg om noe?

Eg har altid hatt utflod.. Gul/grønn... Nå i det siste har den øket mer! Skifter truseinnlegg mangen ganger om dagen! Kan minne litt om flytende snott.. Hvorfan ser din ut? ( Har tatt klamydia test og annen test for noen år siden) DÅ hadde eg ingenting. Av og til lukter utfloden, men den forandrer seg i lukt i hele syklusen!

Sorry detaljer ;)

Skrevet

det går bra. kommer selv med detaljer nå. er mye hvitt, tjukt..og litt lukt. men mensen min stinker mest. er du usikker, er det bedre og bestille time til legen no, og ikke gå så lenge jeg har gjort. hvis jeg har klamydia da.

Skrevet

Okaim uff då :( Krysser fingrene for at det ikke er noe alvorligt!!! Håper og ønsker deg lykke til! :)

Skrevet

takk:) håpe ikke det er noe galt!!!!

Gjest Mylian med twins
Skrevet

Hei.Vil bare fortelle degat det er ikke umulig å få barn selv om du har klamydia som har pågått lenge. Ikke alle eru heldige.

Skrevet

ok. men hva når det har gått langt da?

Skrevet

du som har utflod som lukter, det kan være skjedekatarr eller baktriell vaginose..

jeg har også mye utflod, hvit og tykk men det lukter ikke noe av den.. har hatt det noen år nå, har ikke klamydia eller noe annet galt.

håper du finner ut hva som gjør at du har så mye utflod.

lykke til begge to:)

Skrevet

Hvis det er klamydia du går med, så synes jeg ikke du skal gi opp barneønsket riktig enda..

Gikk selv med klamydia i 1 1/2år uten å vite om det.. Og hadde en livmor og eggleder betennelse..

Men her sitter jeg, 32uker på vei.. Så man trenger ikke å bli steril selvom man har gått med klamydia lenge..

Ønsker deg lykke til, og håper du blir kvitt problemene dine raskt og snart har en spire i magen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...