Anonym bruker Skrevet 23. desember 2009 #26 Skrevet 23. desember 2009 ingenting. barnet vårt har ikke besteforeldre men han har et sett oldeforeldre. der får han 500 kr sikkert. som de andre oldebarna. men siden gutten vår er såppas liten så ber vi om å donere det bort til blå kors. han får så mye annet av venner o.l likevell
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2009 #27 Skrevet 23. desember 2009 Fra mione foreldre så får vel datteren min noe melllom 1000-1500 kr. eneste barnebarnet dem har. Av besteforeldrene på farssiden får hun ikke noe. Har heller aldri gjort det, men er fordi dem ikke feirer jul å kommer fra Tyrkia
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2009 #28 Skrevet 23. desember 2009 Ser ikke ut til at han får noe, gitt. Faren min skulle ha besøkt oss sist søndag. Alt var klappet og klart, og gutten sto i vinduet og så etter dem. Fem minutter etter at han skulle ha vært her, ringte han og påsto at han var syk. Sønnen min gråt av skuffelse. Jeg ble rasende. Han bor en times biltur unna, og jeg tror ikke et øyeblikk at han var syk. Han er ikke kjent for å holde avtaler, men har skjerpet seg de siste årene. Nå vil han ikke komme med julegavene fordi jeg ble sint, så jeg får heller ikke. Det samme gjelder min søster og niese. Ja, ja. Er fristet til å bryte all kontakt med ham, har gjort det før...
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2009 #30 Skrevet 23. desember 2009 fra bestemor og bestefar: ca 1000kr inn på kontoen hennes+ ting til rundt 1500... fra farfar og farmor: ikke peiling. blir spennende;) fra oldefoeldrene mine for hun 1000kr, men vet ikke hva hun for av samboer sine... de gir iallefall min sønn 10000-30000 så jeg håper jo at hun for det samme;)
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2009 #31 Skrevet 23. desember 2009 Aner ikke jeg. Legger ikke sammen prisen på det han får fra de forskjellige akkurat.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2009 #32 Skrevet 23. desember 2009 1000kr av min pappa. Han har 3 barnebarn og ca 200 av svigers. Mini er deres eneste barnebarn. grunnen til at jeg vet det er fordi han får pengene slik at vi kan kjøpe det han trenger. Bryr meg egentlig bøtta om hvor hvor mye han får fra hvem, og setter like stor pris på 200 som 1000..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå