Gå til innhold

Skimter en svaaaaaaaaak strek her nå:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan nesten ikke tro det, men gjør det altså!!

Testa på urin nettopp, 6 dager før IKM.

Alltid testa pos.tidligere, sist 5 dager før IKM (mista dessverre 15u).

Streken er så svak at sikkert bare jeg som ser den:men igår var det helt blendahvitt-nå ER det en strek der..

Bruker alltid QR tester-men kjøper en CB digital imorgen!!!

HERREGUUUUUD-TENK OM JEG ER GRAVIIIID!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid testa TIDLIG pos.tidlig mente jeg:))

Skrevet

gratulerer da =) Når har du ikm da? HURRA FOR DEG

Skrevet

Heisann!!

IKM til mandag 28.

Testa nå på urin kl.1600 ca.OG det ER en strek der...

Var akkurat slik sist i sommer også...,testa svaaakt ettermiddagen 5 dager FØR IKM.

Tok da en CB-digital dagen etter som viste GRAVID!!

Håååper det samme gjentar seg nå...vi tester ulikt pos.Jeg tester TIDLIG pos., og ser ikke ut til ha betydning om jeg bruker morgenurin eller ei...

Tvi-tvi du og....klem

Skrevet

Hvor svak er streken? Hehe sikker vanskelig å forklare men:p Jeg har IKM 25 desember og har fått det jeg vil kalle en skyggestrek. Det er utrolig vanskelig å se den, så jeg lurer på om jeg innbiller meg den. Men det ser ut som om det er farge på den, bare at det er så svakt at det er usynlig eller nesten usynlig hehe. Må liksom se på den opp mot lyse og studere den. Jeg vet jo hvor streken skal være, så er redd jeg innbiller meg den

Skrevet

Må smile litt her...sannelig ikke lett å se forskjell på strek og skyggestrek...

Men jeg sammenlikner med den helt blendahvite jeg tok igår, og kjenner igjen streken jeg ser nå fra isommer da jeg og testa tidlig.

Streken beveger seg IKKE når jeg beveger testen hvis du skjønner...

Dessuten holder jeg den opp mot en hvit vegg så ser det ER en strek og ikke bare skygge...

Har heller ikke erfaring med at QR sine tester avgir disse skyggestrekene som cb sine gjør...

Farge og farge...ikke akkurat mye av det:)

Gjør som meg, ta en digital test imorgen eller i overimorgen...klem

Skrevet

OIOIOIOIOI WEEEEEEEEEEEEEEE Så spennende!!!!

Tror ikke jeg hadde turt å ta cb dig så tidlig. satse heller på en cb+, og en digital om to-tre dgr. Krysser fingre for at du kommer etter. Var på ul igår-alt i skjønneste orden. Legen mente dette går veien. Stooor klem

Skrevet

Ok takk for svar:) Jeg venta med digital fordi den trenger jo mer HCG. Jeg tester med billigtester som jeg har, å ser liksom en "skyggestrek på alle di siste, og det har jeg ikke gjort tidliger. Men føler den beveger på seg liksom..må konsentrere meg skikkelig for å se dem. Begynte o å få disse "skyggestrekene" for 2 dager siden. Men sist jeg testa så var estene litt svake da også, men tydelige da jeg var 5 uker på vei. Kanskje jeg produserer HCG sent. Vil bare ha et svar liksom. Men nå er dte bare 3 dager til IKM så:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...