paper Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 I likhet med de fleste her inne vil jeg bli graviiid!!! Venter mens om 6 dager. Sikker på jeg kjente festesmerter lørdag kveld ( husker det godt fra sist ). Ømme pupper igår og inatt, nå plustelig er de IKKE ømme.. Litt stikninger i venstre lyske isted.. Syns brystvortene er større, men kan være innbildning altså..) Er det vanlig med pms så lenge før forventet mens??Er det andre som opplever symptomer som for eksempel ømme pupper som kommer og går litt???? HUFF-nesten ikke til å holde ut dette....klem
bekks Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 ja, jeg hadde litt ømme pupper her for to dager side, men det var bare den ene. Nå er de ikke ømme lenger. Men jeg syntes de er blitt tyngre på en måte.... Jeg er i dag 4 dg på overtid, og får ikke antydning til mens. Tester negativt på graviditetstester, så jeg vety ikke hva som skjer. Har hatt en del mens murringer til og fra i to uker. Det er vel bare å vente og se. Anten kommer mens eller så blir det en positiv test, om det blir ingen av delene, får legen ta en titt på nyåret... Jeg syntes jo faktisk det er bedre med mens enn ingenting, blir jo litt urolig når man uten grunn ikke får mensen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå