ღ askepott ღ Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 har ikke vært der nei - men hun var ikke galen i prisen... halv pris fra normal? hmmm, kanskje jeg kan ta tidlig ultralyd der? hihi
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2009 Veldig rimelig ja :-) Fikk anbefalt hun av ei her inne. Så ringte jeg hun. Kjempe koslig dame! Fikk time 29.des Skal bli kjempe spennendes Kan gi deg tilbake melding!
ღ askepott ღ Skrevet 22. desember 2009 #4 Skrevet 22. desember 2009 JA! please sei ifra kossen d går! Kor langt er du på vei? Kati er det "best" å ta tidli ultralyd? Uke 7? 9?
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. desember 2009 Jeg er 7+0 idag :-) Innvendig ul kan du ta fra uke 6. Men utvendig er ikke lurt å ta før uke 12 da det ikke er kommet opp fra bekkenet. Men ei venninne tok innvendig i uke 6 å fikk se ett bankende hjerte :-)
Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 22. desember 2009 #6 Skrevet 22. desember 2009 hei! Jeg har vert hos hun. Hun er kjempe flink! veldig god til å forklare og svare på spørsmål, og billig i tillegg!! var der når jeg var 15 uker på vei. da fikk jeg vite at alt var greit og hviket kjønn babyen var
Nikki 75 Skrevet 22. desember 2009 #7 Skrevet 22. desember 2009 Jeg har vært der to ganger, og skal en tredje gang på 3D-ultra i januar. Hun er koselig, dyktig og rimelig. Hva mer kan man be om?
Hekta Skrevet 23. desember 2009 #8 Skrevet 23. desember 2009 Sigrid er kjempekoselig. Hun jobber også på SUS, så håper å få henne der og. Vi var på utvendig UL hos henne da vi var 10+2. Det gikk kjempebra, også tok hun 3D bilde til oss og (vi betalte ikke for 3D-ul) Hun er virkelig til å anbefale. Kjempekjekk dame
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #9 Skrevet 23. desember 2009 Det var jo kjempe kjekt å høre :-) Gleder meg kjempe masse. Jeg bestilte innvendig nå siden jeg vil se noe. Hekta: Jeg ska dit når jeg er 10+3 men fikk du se så mye på utvendig? Så redd jeg ikke får det "/ Men nå har jeg bestemt meg for å gå for innvendig! God jul jenter :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå