Gjest Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 IKM rundt 4 januar. Positiv eggløsningstest 20 desember, sex 18,19,20 og 21 desember. Håper virkelig at det klaffet og at jeg har en liten spire i magen snart.
Luna har født. Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 Hei. Samme som meg omtrent. IKM ca 2-5 jan. El ca i dag eller noe...tror den kom litt tidlig og var der i helgen mulig, har oftest kort syklus. Sex 19, 20 og 21....håpeeeeee!!! Rop ut om du får noen symptomer da....synes nesten jeg er øm i brustvortene alt men jeg er en mester til å kjenne etter også...haha. Nå har jeg holdt meg ute herifra en stund og prøver å ikke "stresse"..men ikke lett gitt Håper nissen kommer med noe fint..
Gjest Skrevet 22. desember 2009 #3 Skrevet 22. desember 2009 Jeg prøver også å ikke stresse, men det er jo umulig. Jeg har så lyst på en liten spire nå at tankene kun svermer rundt sjansen for at det faktisk er en liten en i magen denne måneden. Ja jeg håper også nissen kommer med noe fint:) Ja vi får rope ut begge to om vi kjenner noen symptomer:) Jeg har vondt i brystvortene, men det har jeg alltid rundt eggløsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå