Beibi2014:) Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 Hei. Jeg har en veldig regelemessig syklus på 28 dager, el på dag14. fikk positive tester denne pp men begynnte å blø mye 3 dager etter ikm. Nå er jeg på dag 10 i syklusen fra den dagen jeg begynnte å blø. Har smerter rundt eggløsning, det har jeg nå. Det føles veldig som el er i morgen. Kan en SA føre til at el kommer tidligere? Bør jeg telle fra den egentlige Ikm eller fra dagen jeg begynnte å blø? Blir takknemmelig for svar:)
3skjønne_vidundere<3 Skrevet 22. desember 2009 #3 Skrevet 22. desember 2009 jeg vet ikke om jeg kan hjelpe, men skjønner hva du mener. jeg har også sykluser på 28 dager, og skulle hatt el nå. pleier å ha på dag 12 eller dag 14. i dag er dag 14, og el-testene er positive. det har de vært siden igår.. MEN jeg tok en gravitest også.. den er svak positiv!! skjønner ingen ting..er så redd den er falsk positiv. men syklusene kan hoppe ut å begynne på nytt om du har opplevd en sa. noen blir gravide igjen før de vet ordet av det... så da vil jeg tro el kan komme fort.
Beibi2014:) Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. desember 2009 Takk for svar. er ganske sikker på at det er el. Pleier å kjenne det godt i to dager... Gjør det nå... Åhhhh så spennende, du kan jo ha hatt el litt tidligere du også.... Høres ut som du er gravid da..:) Kanskje ta en test i morgen tidlig.... Prøver meg på å hviske en liten gratulerer.... Har fått med meg at noen får positive el tester når de er gravide:) Lykke til:)
3skjønne_vidundere<3 Skrevet 22. desember 2009 #5 Skrevet 22. desember 2009 åå takk for det:)) blir så spennende. lykke til du også da--god jul;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå