Gå til innhold

uke ni nå, har lyst på mage!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

håper magen vokser snart... har ikke lagt på meg noe, med de to første ble jeg stor med en gang. har vært på UL og alt er bra, men det blir mye letter å faktisk klare å tro på at det er noe som vokser inni magen min når magen vokser... vil bli stor og rund og fiiin... deilig å vite at det er levende liv der inne....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig! Gleder meg til magen kommer. Samtidig begynner jeg i ny jobb etter nyttår og har ikke lyst til å fortelle det der med en gang. Men har uniform og den er ikke avslørende (fysioterapeut) men ganske lett å skjule en voksende babymage i.

Synes jo jeg er litt oppblåst allerede. Og magen står kanskje litt mer ut enn vanlig. Dette er min nr 2 så magemusklene slapper vel mer av. Puppene har også begynnt å vokse litt. Og det er jo gøy da. Er ganske liten fra før. Sist fikk jeg c-cup på slutten av graviditeten. Litt moro å ha litt mer pupper enn til vanlig:-)

Skrevet

jeg er også sånn tynn type, med nr en gikk jeg fra a cup til c cup, (la på meg 25 kilo) digget å endelig være litt brsytfager og formfull!

Skrevet

Jeg la på meg 8 kg. Fikk skikkelig badeball mage og Pamela-pupper (for meg var de de hvertfall enorme:-) ). Sleit litt etterpå med at jeg ble for tynn. Hadde gått ned 14 kg når lillegutt var 2 mnd. Men etterhvert stabiliserte det seg. Har aldri kommet opp i samme vekta igjen som før forrige graviditet, men mangler bare 2 kg. Jeg spiser og spiser jeg, men kroppen min er vel bare sånn.

Skrevet

jeg er i uke 17, har enda nesten ikke noe mage,ikke noe som synes nei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...