Gå til innhold

Har dere vanlige lys, hvite eller fargede på juletre?? :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nysgjerrig jeg :o) selv kan jeg ikke fordra fargede, kan ikke tenke noe verre. Men syns det er helt greit at andre har en annen mening :o)

Fortsetter under...

Skrevet

Vanlige lys

Skrevet

Vi har gule lys som blinker litt på treet. Jeg liker heller ikke de med masse farger på...

Skrevet

vanlige lys

Skrevet

Vi har vanlige,jeg er ikke noe fan av fargede lys,verken inne eller ute.

Skrevet

Vanlige hvite lys, kan ikke fordra fargede lys og hvis dem i tillegg blinker så er kaoset komplett for meg :-)

Annonse

Skrevet

Vi har fargede lys, og det syns jeg er kjempe koslig og fint :-)

Men de blinker ikke, da hadde jeg blitt stressa ;-)

Men vi har ganske enkel julepynt da.. bare kuler i gull og rødt, og noen få ting som ungene har lagd i barnehagen, som også stort sett er røde.

Har ingen glitter, flagg eller sånne ting.

Liker å ha litt forskjellig stil hvert år. Et år hadde vi kun blåe lys og kuler i sølv og hvitt :-) Det var kjempe fint!

Skrevet

Jeg har vokst opp i USA, og er allergisk mot farga julelys:) Jeg er så vågal at jeg har brukt levende lys, et par år uten og nå, etter krav fra barna, har vi vanlige hvite lys.

Skrevet

Vanlige hvite lys, kan ikke fordra fargede lys.

Skrevet

Vi har blanke vanlige lys på juletreet. Naboen har fargede som blinker....:S Ser dem heldigvis ikke fra vårt hus:)

Skrevet

På det treet vi har levende lys bruker vi røde til jul og hvite til nyttår. På det treet vi har elektriske lys bruker vi vanlige hvite gammeldagse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...