Gå til innhold

Jeg er til å stole på men jeg stoler ikke på min kjære i dette tilfelle...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er snakk om å møte min x-type som er svært snill å grei,men jeg er opptatt å har barn å jeg er ikke intresert i min x-type,har ingen følelser for han heller,men han er den eneste jeg kan snakke med fra fortiden om alt å vi har felles mål som er å slanke oss derfor tar vi noen fjellturer sammen i løpet av året å feks i går var vi på cafe i 1 time å pratet.Min kjære vet jeg har kontakt med han men jeg vill ikke si når å hvor jeg treffer x-typen for da ville jeg ha følt meg overvåket å kansje han følgte etter oss,ikke vet jeg,men uansett vill jeg ikke si dette til min kjære selv om det er kun vennskap mellom meg å min x-type.Hva synest dere andre menn om denne saken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

latterlig av deg, damer er like mye utro som menn. jeg hadde ikke stolt på deg. forholdet er dårlig dersom ma ikke kan fortelle det til hverandre.

Skrevet

Å latterligt av deg å bedømme meg som du ikke kjenner litt en gang ikke sant du?

Kunne ikke falt meg inn å være utro mot min kjære.Men jeg er slik med naboer og venninder også,,jeg liker ikke å bli spionert på vist feks vi har en avtale bare oss to.Hadde feks vi avtalt min kjære skulle vært med hadde det vært noe annet men da måtte begge ha synest dette var ok å ikke tenke dritt om hverandre,noe x-typer å nåværendes type ofte gjør ikke sant du?Her blir menn aldri voksne desverre.

Skrevet

Jeg tror det er lite fruktbart for ditt nåværende forhold å gå på fjellturer med andre menn i skjul.

Dere blir observert av andre, folk snakker osv.

Ta med deg begge karene. De har helt sikkert godt av litt fjelluft, begge to.

Skrevet

er heilt enni hvorfor kan du ikke ta med begge?? så slipper du å gå på tå å hev og være redd for at han skal overvåke deg.. :S

Skrevet

Å hva vist ingen av dem ønsker det da?

Skrevet

alt som må holdes skjult i et forhold er i lengden skadelig for forholdet... synes hele problemstllingen er rar jeg..

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg adde ikke tålt at samboern min hadde et slikt forhold til sin X.

Kall meg gjerne hysterisk sjalu, men nei, det hadde jeg ikke tolerert. Syns det er rart du kan dele så mye med xn din og ikke med kjæresten din...

• 3 uker senere...
Skrevet

Det er slutt mellom deg og x. Så slutt å heng med han! Det er jo bare tull! Hvis du ville ha han så får du stå for det. Du kan ikke ha to kjærester samtidig, når du driver og sniker slik blir jo alt bare verre. Hva NÅR kjæresten din finner ut at du treffer x, hva kommer han til å tenke når du ikke har fortalt om det!? Han vil jo garantert tro at du har vært utro.

Ta nå og dump denne x`n din, skikkelig. Du kommer til å tape big time når kjæresten din oppdager dette. Jeg ville ikke likt det om min kjære hadde kontakt med sine x-er og jeg har ikke kontakt med mine annet enn på Facebook.

Skrevet

visst du ikke har noe å skjule,skjønner jeg ikke hvorfor du ikke kan fortelle når og hvor???

syns det virker både mistenkelig og dårlig gjort ovenfor din nåværende type...hadde gjort det slutt med deg visst jeg var din type og hadde funnet ut at du hadde skjult dette over tid for meg!!!!

Skrevet

Høres ut som du gir kraftig grobunn for mistanker, hvordan skal man stole på noe sånt? Prøv å sett deg selv i din nåværende manns situasjon.

Fortiden kan du fortelle mannen din om, samme med målene dine, det er jo han du skal dele drømmene dine med, han du skal dele alt med!

Det er nå min mening.

Jeg hadde aldri godtatt din "oppførsel", og jeg vet 100% at min mann heller ikke hadde godtatt noe sånt!

Gjør deg ferdig med fortiden, tenk fremover:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...