Gå til innhold

JA!!! ENDELIG :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 8 mndr og 6 pp satt den! Jeg klarer ikke helt å skjønne det ennå, men Clearblue har hvertfall troa på meg for testen lyste GRAVID i dag tidlig :D

Dobbel pergo gjorde tydeligvis susen ;) Klarer nok ikke helt å slappe av før mensen faktisk ikke dukker opp. Helt surealistisk - for en julegave :D Håper dette går bra.

Ønsker dere alle lykke til videre i prøvingen og kommer til å være her på BliGravid en god stund fremover =) Drysser om meg med dette berømte babystøvet ;)

Lykkelig klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer (igjen)!!!:D

Nå må du bare kose deg i tiden fremover!:) Håper jeg kan slå følge om ikke alt så lenge!!:) *StjelerLittBabystøv*

Du må ha en god jul!!:) Ønsker deg masse lykke til!:)

Skrevet

Gratulere gratulere så masse, stoooor klem!!!!!!!! ;-D

Sitter her selv og "skal/skal ikke" ta en test. Du hadde IKM til juleaften? Jeg har IKM 1. juledag. Hva har du testa med? Jeg har vanlig Clearblue liggende, og vil jo ikke få testa med morgenurin heller...........

Pleier ikke være så utolmodig for å teste, men har hatt en del stikkinger, og vært svimmel/ør de siste dagene, så derfor er jeg bittelitt opptimist ;-) Tør jo ikke håpe for mye heller.

Hva hadde du gjort?

.......skal/skal ikke.............skal/skal ikke....................

Uansett: HURRA HURRA for deg ;-)

Skrevet

nok en gang et rungende GRATULERER!!!

hvilke symptomer har du?

for en fantastisk julegave :-D

Skrevet

YES!!!!!!!!!!!!!!!! gratulerer så mye:-) god jul:-)

Skrevet

Tusen takk jenter =) Sitter her og skjelver på jobb av glede. hehe

Håper virkelig dere følger etter =) Vet hvordan det er å lese mnd etter mnd om folk som lykkes uten å få antydning til en strek på testen selv. Men dette skal bli en fantastisk jul for oss alle!

Jeg testet 4 dager før IKM med billigstrimmel og fikk opp en supersvak strek. Glemte helt testen og var ikke sikker på om streken hadde kommet innenfor tidsfristen.

I går, 3 dager før IKM, fikk jeg en litt sterkere strek på billigstrimmelen og da innenfor tidsfristen. Tok også en QR og fikk en svak strek på den også.

I dag tok jeg først en billigstrimmel. Fikk en litt sterkere strek enn de andre dagene og i dag vil jeg si at det ikke er noe tvil om positiv test selv om teststreken fortsatt er en del svakere enn kontrollstreken. Da bestemte jeg meg for å ta den digitale og den viste GRAVID 1-2. Så ja, testet positivt ganske tidlig =)

Jeg syntes du kan teste jeg bringebærmamma. Jeg tok en billigstrimmel i går kveld (3 dager før IKM) og fikk en strek på den også - riktignok ganske svak, men trengte tydeligvis ikke morgenurin.

Skrevet

Hurra Hurra Hurra!!!!

Gratulerer så kjempe masse :)

Nyt tia fremover, håper på å komme etter om ikke så alt for lenge :)

Stooor gratulasjonsklem fra

Skrevet

Tusen takk jenter :) Er overlykkelig og utrolig taknemlig for alle gratulasjoner. Håper det går bra fremover...

Jeg har masse symptomer!! Som vanlig..hehe.. men noe er litt annerledes:

- Murringer som jeg pleier å ha før TR, men de er sterkere liksom.

- Veldig vondt i korsryggen, men det har jeg alltid før TR også.

- Vært sliten og trøtt på kveldene, men jeg har også drømt utrolig mye rart de siste dagene og sovet dårlig pluss at det er førjulstress både på jobb og hjemme.

- Fryser noe helt ekstremt, er riktignok en frysepinne fra før, men nå er det ennå værre.

- Finnes ikke fristet av søtsaker og jeg er vanligvis en skikkelig søtmoms.

- Konstant tørst.

- Ganske kvalm. Er ikke sånn kvalm at jeg må kaste opp og har liksom matlyst, er bare generelt uvel...

Noen av symptomene kan som sagt forklares med andre årsaker også, men jeg mistenkte jo at jeg var gravid da jeg begynte å teste ;)

Skrevet

Gratulerer såååå mye - ønsker deg en strålende fin jul :)))

Håper virkelig jeg kommer etter første uken i januar!!! Hehe :)

Stooor klem

Skrevet

Gratulerer så mye og lykke til i svangerskapet ;-)

Skrevet

Tusen takk igjen :) Klarer ikke å forstå at det faktisk har klaffet. Håper hele bli gravid forumet tømmes i ukene fremover og at det blir mange kjente fjes på 1. tri ;)

Lykke til alle sammen =)

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Nyt den lykkelige tiden og svangerskapet!

Skrevet

WEEEEEEEEEEEEEE Så gøy!!! Gratulerer!! Vi ser på 1 tri.

Ha en flott jul. Stooor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...