Musemor med tre søte små Skrevet 22. desember 2009 #1 Skrevet 22. desember 2009 Andre enn meg som har blitt utrolig frossene etter de ble gravide. Sikke på at jeg snart fryser at meg både det ene og det andre
ღ askepott ღ Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 Jeg og fryyyser. Måtte legge meg med varmeflaske og strømpebukse i natt Hvordan er formen ♂ + ♀ = ♂? Jeg fryder meg skikkelig, men er sliten og kvalm
Endelig gravid igjen*klarforny Skrevet 22. desember 2009 #3 Skrevet 22. desember 2009 Jeg røys noe helt forferdelig da jeg gikk med første mann, og nå når endelig er blitt gravid igjen. Legger meg nesten i full bekledning pluss dyna til gubben og min egen Trøtt, kan sove døgnet rundt men hvem har tid til det før jul? Men ikke kvalm enda, men det kommer nok.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 22. desember 2009 #4 Skrevet 22. desember 2009 Fryyyyyser ja hehe!!!! fr;s helt forferdelig frem til uke 8, etter det har det hjulpet litt, men m[ fortsatt ha et teppe over meg. Heeelt normalt. Stooor klem
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 22. desember 2009 #5 Skrevet 22. desember 2009 fryser omtrent hele tiden jeg å, sover med sokker å tykk dyne + masse pledd, av å til må jeg ligge helt oppi typen min å ha 2 dyner + pledd over meg... Gleder meg til det blir varmere igjen gitt=0)
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 22. desember 2009 #6 Skrevet 22. desember 2009 fryser ja..gjett om a.. sliter meg igjennom dagene.. men jeg er frøsen fra før av og da :S sorry ord språken men....det er et HELVETE hvert år dette her... men værre nå ja
K ♥ tærten Skrevet 22. desember 2009 #7 Skrevet 22. desember 2009 Me too!!! Alltid vært frysepinne, men nå er jeg så kald på jobben at jeg sliter med konsentrasjonen. Fyrer for harde livet!! Hehe..
sister wanted Skrevet 22. desember 2009 #8 Skrevet 22. desember 2009 Slutter meg til frysegjengen. Går med to lag ull. Sover slik og. Med pledd og dyne i tillegg. Og trøtt. Er sååååå trøtt. Men slipper visst unna kvalme denne gangen også. )
new_dawn Skrevet 22. desember 2009 #9 Skrevet 22. desember 2009 Fryser, ja! Forferdelig! Dårlig timing å være i første trimester på kaldeste tiden på året Jeg går med 3 lag ullundertøy, sover med en haug med dyner og tepper og fryser likevel konstant. Blir ekstra kald etter at jeg har kastet opp, og det skjer jo hele tiden. Før jeg fant ut at jeg var gravid, ble jeg ertet på jobb for at jeg gikk med ulljakke og skjerf inne og var helt blå på leppene, de andre gikk i t-skjorte og trodde det var noe alvorlig galt med meg Gleder meg til været blir varmere og ikke minst til jeg begynner å produsere litt mer varme selv. Her går alt på sparebluss for tiden, virker det som.
Musemor med tre søte små Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #10 Skrevet 22. desember 2009 Godt å høre det ikke bare er meg. Jeg har alltid vært varm. Går i t-skjorter og topper innendørs hele året. Nå har jeg vært en tur innom Strømmen storsenter og kjøpt meg noen nye gensere. ღ askepott ღ: Formen er ikke så ille. Kvalmen tok meg noe i morges, men ikke værre enn at jeg kunne ignorere det. Ellers er jeg bare trøtt, samtidig som jeg har problemer med å sove. Hvordan har du det?
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 22. desember 2009 #11 Skrevet 22. desember 2009 å hei jeg joiner her jeg ! jeg driver å fryse r så helt sinnsykt mye hele tiden !! og nå har jeg fått urinveisinfeksjon pga. av det ...huff ikke bra men det går da vel over håper jeg
ღ askepott ღ Skrevet 22. desember 2009 #12 Skrevet 22. desember 2009 + ♀ = ♂ +en liten en i magen: Jeg er sånn ambivalent - jeg føler jeg svever på en sky og har en nyforelsket følelse... Men allikevel så er jeg kvalm nesten hele dagen, spesielt på ettermiddagen etter jobb... Og glemte jeg å si trøtt! Jeg har også problemer med å sove! plagsomt! Jeg husker jeg hadde det slik forrige gang også - bare nå har det kommet myye tidliger. I natt har jeg romstert skikkelig. Våknet i morges at jeg lå ved fotenden (det gjør jeg ALDRI), og jeg hadde tatt av meg BH´en (er litt vond i puppene ja)... Det er litt sånn at jeg tør nesten ikke klage - for da føler jeg ikke at jeg er takknemlig for å være gravid. For takknemlig og glad - DET er jeg
Musemor med tre søte små Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #13 Skrevet 22. desember 2009 Nei, nei, nei, jeg klager ikke. Ikke på noen som helst måte. Jeg har ferie nå frem til etter nyttår, så jeg har litt tid til å vende med til plagene før jeg er tilbake på jobb igjen.
<3guttemamma<3 Skrevet 22. desember 2009 #14 Skrevet 22. desember 2009 Fryser er bare forordet.. Jeg har liggi på sofaen under et tjukt teppe, sånne de selger på kid, i hele kveld. sambo har stormfyrt, ble så varmt han klarte ikke være her lenger. å likevel så frøs jeg!!! Har tatt helt av.. må ligge med sokker og ulltrøye om natta:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå