Gå til innhold

Nå er jeg lei blendahvite tester

Anbefalte innlegg

Testet veldig negativt i dag igjen, ennå jeg hadde ok følelse denne gangen. Tar det greit likevel, men begynner å bli så innmari lei av de blå minusstrekene til clearblue. Æsj! Har heldigvis lagt en plan for neste år og det føles ok, men syns naturen kunne stått oss bi snart til alle oss som traver her inne og sliter.

Takk til alle som heiet, lykke til til alle som tester i disse dager og så god jul som mulig til dere alle!

Fortsetter under...

Å nei, å nei, dette var fryktelig kjedelig!!! Håper VIRKELIG det ordner seg for deg på et eller annet vis i løpet av 2010! Jeg krysser fingre! Og så håper jeg du klarer å ha ei ganske bra jul, på tross av kjedlig nyhet.. STÅ PÅ! God klem!

Æsj, jeg testet også negativt idag etter at de satte inn 2 frossen-egg for 12 dager siden. I tillegg har jeg brukt hele morgenen på Riksen for å få tatt den fillerns blodprøva - hvor vanskelig er det nødvendig å lage det for en stakkar?!?!

Ja i 2010 skal det gå! Vi gir oss ikke!

Hvor mange innsett har dere andre vært igjennom? Vi har to avbrutte pga null befruktning, et avbrutt på eget initiativ og to innsett. Det føles masse men er kanskje ikke det?

Stå på jenter!

Dette var vårt første forsøk, etter å ha prøvd på egen hånd i over to år. Ringte riksen i stad - negativt ja.. Skal ha fryseforsøk i uke 9. Vi har to egg på frys - håper at de overlever.

2010 - here we come!!

Lykke til alle sammen og så god jul som mulig er!!!! Spis god mat, kos dere med gløgg og ta vare på dere selv!

Stor klem fra meg

Annonse

Dette er virkelig ikke morsom lesning.. Hadde håpa på mange gode julegaver - en til hver av oss, jeg! Jeg blir gal av å vente... Hodet vil ikke være med på noen ting.. Testing imorra..... Første forsøk på oss etter godt og vel to års prøving.

Hei du... hadde blendahvite tester i 11 år jeg :o( men etter 4 ivf forsøk hvor 2 gravide men mistet så ble vi gravide på egenhånd før 5 forsøk så ikke gi opp!!!!!

Ønsker deg en riktig god jul og et spennende 2010 år :o)) klem

Æsj, ja jeg er også lei av å aldri få se det omtalte Clearblue-krysset. Ved det forrige forsøket mitt begynte jeg å blø på rugedag 11 så jeg rakk jo ikke å teste en gang. Følte meg veldig snytt! Har forsøkt i over 3 år og synes det virker helt umulig. Men får håpe at man lykkes til slutt :o)

Tvi-tvi, jenter!

Da er vi flere som har forsøkt noen ganger, godt å være fler når vi først er så uheldige vi som er her inne. Har dere som

har forsøkt noen ganger satt noe tak for når dere gir dere? Jeg kjenner jeg begynner å bli lei, tenker på eggdonasjon osv men er kanskje en prosess vi bare må igjennom. Inntil vi får blått kryss hele gjengen: håper dere har en ok jul og at 2010 byr på BIM babyboom!:)

Annonse

Opprinnelig hadde vi tenkt at vi skulle ta de forsøkene vi har tatt nå, og så vurdere om vi skulle over på adopsjon. Dersom vi ikke hadde hatt noen suksess underveis så ville vi ha satt strek nå. Det er jeg helt sikker på, og jeg ville ha hatt det godt med den beslutningen.

Men så er det nå disse graviditetene som har "rotet" det til for meg. Jeg ble gravid på to av de tre siste forsøkene, og holdt på spirene til 9, 10 og 12 uker var overstått. Vi følte nok at vi var kommet langt da (spesielt da vi var ferdige med 1.tri og hadde et levende foster i magen), og føler at vi har hatt utrolig uflaks. Etter alle solemerker burde vi ha hatt barn nå eller vært 8 mnd på vei... Vanskelig å gi seg nå som vi hadde klart å komme såpass langt i løpet av det siste året...

Så jeg tror svaret for oss blir tre forsøk til, men at vi starter opp adopsjonsprosessen imens. Det tar litt tid å velge organisasjon, land, etc, og BV hos oss har rundt et halvt års ventetid før de starter behandling... Så vi leverer nok adopsjonssøknad en gang i løpet av de neste 4-5 mnd, da kan det passe at vi fullfører de tre forsøkene før BV starter saksbehandlingen. (Hvis vi ikke blir gravide underveis.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...