Møøø Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Hei!! Har vært her inne før også... for å prøve å finne noen tips til å overtale min kjære til å få nr 3... Vi har 2 fra før (5,5 og 3 år). Han ønsket i utgangspunktet bare 1 barn... Så jeg bør vel være fornøyd med 2, men... For 1,5 uke siden skrev jeg et laaangt brev til han, der jeg argumenterte for og imot (mest for da ;o) ) å få en til. Synes det var greit å gi han et brev, for så fort jeg tok opp temaet så var piggene ute med en gang og han hørte ikke engang på alt jeg sa... Så det var greit at han leste i fred og ro. Jeg ga han ikke noe ultimatum, bare ville at han skulle tenke seg virkelig godt om før han bestemte seg. Og jeg har virkelig fått han til å tenke. Han sier sjøl at han hadde lagt bort tanken om en til, men at jeg nå har fått han til å revurdere. Han har ikke gitt meg noe svar enda, men jeg er for tiden uten prevansjon, så jeg vil jo få vite om han bestemmer seg for det ene eller det andre... Hoppe av i svingen er ikke akkurat noen sikker metode... Men om han ikke tar den sjansen får han leve i sølibat... hehe... Riktig GOD JUL til dere alle!! *Håper alle får den gaven til jul de virkelig har lyst på...* (og da skjønner dere vel hva jeg tenker på ;o) ) Klem fra meg som er spent på hva mannen bestemmer seg for....
Sesilia Skrevet 26. desember 2009 #2 Skrevet 26. desember 2009 Så spennende! Hva er resultatet så langt? Høres lurt ut med et brev - begge får sortert tankene litt bedre... Utrolig masse lykke til med nr 3!! Og GOD jul!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå