mor til to gullunger Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Det jeg forundrer meg over er alle de som gjetter kjønnet på barnet, hvordan gjør dere det? oddsen er jo ca 50/50 så det er jo enten eller. Det er jo alltid noen som kan motbevise at hårtesten med ringen, kinesiske kalenderen eller de typiske symptomene ikke gjelder for dem eller at det har stemt hver gang. Det finnes jo også de som spår i kort da. Hva stemmer best? Det er vel spenningen som driver de fleste, og visst er det spennende! Noen som vil gjette hva som kan være i magen min da? Har to gutter fra før, kinesiske kalenderen viste jente, hårtesten med ringen viste gutt, gutt og jente. Siden jeg har to gutter fra før tenker jeg at det blir en til, litt fjernt med jente
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 jeg og noen venner av meg har alltid brukt den kinesiske kalendern inne på babyverden, den har stemt hver gang til alle av oss. inne på bim sier den d motsatte av på babyverden. jegv er sikker på at jeg skal ha jente nå var ikke så sikker med gutten jeg har, mn nå føler jeg meg bombe sikker så blir spennende å se:) inne på spå forume har jeg også blitt spådd jente av mange. hvis du har vært dær er det ei tussimor som er flink på fjønn å ei anonym som spår bare ved følelsen og hun er kjempe flink, fikk hun anonym til å spå meg sånn generelt å alt stemte var nesten litt skummelt, kan se på tråden "sånn generelt" det er det hun spådde på meg:) jeg ville ha sjekket den inne på babyverden hvis jeg var deg:) hvis jeg gjetter er d jo bare domt får det er 50/50 som du sier. men jeg har en følelse på jente på deg uten at jeg skal si at jeg er sikker. med vennina mi var jeg sikker på jente og alle andre sa gutt, hun fikk vite får 3 uker siden at dette var ei jente:)
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 22. desember 2009 #3 Skrevet 22. desember 2009 Det kinesiske fødselskartet på BIM å babyverden stemte med den første som da var gutt, de sier at det skal bli gutt denne gangen også.. ringtesten sier jente, men så snakket jeg med en healer på telefonen en dag, å ut av det blå spurte jeg om han så hva det ble... etter mye mas fra meg om at jeg ville han skulle si det så sa han at han fikk fram gutt å typen min har hele tiden trodd det blir gutt også... Så blir spennende å se-=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå