Gå til innhold

Tidenes julegave.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

.... ble det nok ikke i år!!!!! Testet i går og syns jeg skimtet en hel svak strek, men i dag var den blank og mensen kom noen timer etterpå! Forbaska greier!!! Så klaffer det også sånn at scanning bør skje i nyttårshelga, men regner med at det ikke er noen gynekolog på jobb da. Dermed blir det vel ikke tur til København før i februar! Enda en måned som går bort!

Får ordne litt til jul nå da!

Ha ei riktig god jul alle sammen:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, forstår skuffelsen din. Hadde vært så hyggelig for deg om det hadde klaffet denne gangen. Ikke gi deg, du får ønskebarnet ditt til slutt!!!

Håper du får en avslappende julefeiring og får ladet skikkelig opp.

Skrevet

Uff så trist håpefull, like vondt og lese værgang det ikke går for noen her inne :( Sier som Tamsin, du lykkes til slutt, så ikke gi deg.

En god støtte klem sendes til deg via BIM

Ønsker deg gledelig julehøytid og velsignet nytt år med alle drømmer som skal bli oppfylt

Stor jule klem fra meg

Skrevet

....ble det ikke her heller! Ser også at nyttårshelga blir håpløs for meg, så da må jeg som deg satse på februar :-) Håper det lykkes bedre for oss i 2010.

Håper du får en fin jul tross alt...og ønsker deg et strålende nytt år :-)

Skrevet

Det var leit å lese at det ikke ble noe denne gangen, Håpefull38. Håper du likevel har hatt en fin jul! Utrolig kjedelig at det ikke er mulig å få legetime nå i helgen . Vet jo hvilken tålmodighetsprøve det er å måtte hoppe over en måned.

Mens du venter, fortsetter vi andre her inne å krysse fingrene for deg : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...