StoltMammaForFørsteGang Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Er nå i uke 17+4, og gleder meg over at jeg endelig ser ut til å kunne fungere som et menneske igjen etter et "møkkasvangerskap" så langt me kvalme og fullstendig utmattelse. Men det ser dessverre ut til at disse plagene nå avlastes av andre. Jeg har i en 4-5 dager nå vært veldig sår nedentil. Ved nærmere øysesyn ser det ut som noen blemmer. Forferdelig plagsomme! Har forsøkt canesten i et par dager uten noen form for bedring. Har i tillegg hatt en brennende følelse i magen de siste dagene. Skikkelig merkelig følelse, og det virker som den forverres når jeg blir sliten. Noen som har opplevd noe lignende, som kan gi meg noen tips/tilbakemelding? Har vurdert lege, men venter liksom på at det skal gå over av seg selv...
Mammahjertet <3 Skrevet 22. desember 2009 #2 Skrevet 22. desember 2009 Det er ikke et herpesutbrudd du har da? Men jeg er ingen ekspert, så jeg håper du snakker med legen din. Det er ikke verre enn å bare ta en telefon for sikkerhets skyld. Hvis du har herpes er det viktig å finne det ut før fødselen. For hvis du har utbrudd rundt fødsel blir du tatt keiersnitt på siden herpes viruset er skadelig for bebisen å få på/i seg. Du bør dra til legen for å ta en sjekk på blemmene mens de er aktive enda. Det er kun da du kan finne ut noe sikkert.
superspent75gravid Skrevet 22. desember 2009 #3 Skrevet 22. desember 2009 Hei, jeg er helt enig med min første graviditet. Du må få sjekket blemmene mens de er aktive. Det kan også være veneriske kj. vorter. Blir de for ille under sv.skapet iser de bort dem. Ellers må du vente med beh. til etter sv.skapet. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå