Gå til innhold

Meg og en venninne skal kjøpe tullegaver, ubrukelige, eller forferdelig stygge ting til hverandre til jul i år, trenger tips:-))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom over en morsom butikk, hehe hun er så heldig og får en sånn oval ring som du fester en pose på, så hun lett kan få tisset når det ikke er toalett tilgjengelig...gleder meg sååå til hun åpner den på julaften:-) Mannen hennes får en lang dings til å plukke søppel langd veien med , med klype nederst:-) Alt mulig rart på den butikken:-)

Takk for gode tips alle sammen:-) Har lagret tråden så jeg kan kikke på den ved neste anledning:-)

God jul

Skrevet

Herregud er det mulig! Tenk LITT på miljøet da! Hva er poenget med å kjøpe ting vedkommende ikke har bruk for? Det kommer bare til å bli kastet og det går utover våre barns fremtid. Makan til egoistiske og korttenkte kjerringer ( unnskyld språket men ble MEKTIG provosert av dette).

Skrevet

Ja, for du har sikkert aldri gitt noen en gave de har kastet....!

Skrevet

Må si at i disse tider hvor vi vet hvor dårlig det ligger an med miljø, forsøpling, og klima i tillegg til hensynet til verdens fattige, virker det VELDIG rart å "kjøpe for kjøpingens skyld". Å gå inn for å kjøpe noe man vet er ubrukelig til hverandre, virker for meg bare veldig tankeløst og lite morsomt.

Ikke for å ta gleden fra folk, men vi bør forsøke å være LITT ydmyke, særlig i denne overforbruksperioden som julen har en tendens til å være.

Kjøp iallefall ting som varer, som bidrar til noe positivt (miljø/sosialt) og helst av god kvalitet. Second hand er undervurdert.

Så om du absolutt må kjøpe noe hun ikke vil komme til å bruke, benytt deg av Fretex, da bidrar du iallefall ikke til mer forsøpling, og du gir noen kroner til dem som ikke har samme luksusen som du selv.

Skrevet

Signerer Partridge. Synes dette var litt usmakelig.

Skrevet

Herregud for en tåpelig ide.

Synes dere skal sette dere ned og tenke litt over hva man gjør med miljøet fremover.

idiotiske og selvsentrerte kjerring, HI!

Alt man kan forandre betyr noe, selv om det bare er deg vet du.

Skrevet

Helt enig her. Men burde enten kjøpe få gaver av god kvalitet som faller 100% i smak og varer lenge, eller la var å kjøpe gaver i det hele tatt.

Skrevet

Kjøp en sånn gyselig SIA unge med lykt i hånden. Grøss.

Skrevet

Gees, Har dere vikrkelig aldri brukt 200 kr på noe unødvendig som kanskje ikke er fornuftig?

Så lenge Jens kjører privatfly til KLIMAkonferanse, har jeg mitt på det rene noen år til!

Skrevet

Unødvendig og ikke fornuftig, så klart! Men jeg reagerer på "tullegaver, ubrukelig og forferdelig stygge ting". Dette er å handle skrot for å handle skrot, ikke fordi man får glede av det.

Skrevet

dette er bare det DUMMESTE jeg noen gang har hørt.... PLEASE!

Skrevet

Står litt lenger oppe, Cherry :oD Ser jo nå at begge deler er et "must-have" :oD

Skrevet

Så flott, nå har du da gjort veldig mye for miljøet som folk skriker sånn om. Søppelplukkerklype skulle vært noe enhver miljøforkjemper skulle hatt, det samme gjelder bærbart toalett. Tenk så mye vann man sparer på å ikke trekke ned i do.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...