Dollywood Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Jeg er 6 uker gravid med nr 4, og magen er svær allerede. Med de 3 andre viste det ikke før jeg var halvveis!! Jeg blir vel feit etterpå med denne også da vel. Med de tre andre har jeg blitt like tynn igjen med en gang. Jaja, den tid den sorg...
ønsker nr 3!!! Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 Det har jeg også er bare 7+5 idag og den synes veldig. Det er den andre barnet. Men den er fin.
znuppzi Skrevet 21. desember 2009 #3 Skrevet 21. desember 2009 ja eg e bare 4 uker på vei... og eg har en liten kul, mannen synes det er skøy da! ) Eg har til vanlig helt flat mage, har alltid hellet mer innover enn utover. *morsomt* Men bare det går fint, så er eg fornøyd! )
maria isabell Skrevet 21. desember 2009 #4 Skrevet 21. desember 2009 uke 5 her og magen er faktisk større...dette er nr 3.... slik var det 2 gang også...rart at en liten sak på noen millimeter skal gjøre magen større.....
new_dawn Skrevet 21. desember 2009 #5 Skrevet 21. desember 2009 Jeg har også "stor" mage allerede, er i uke 11. Det er jo bare tarmene, siden jeg har så mye luft og er forstoppet. Livmoren kjenner jeg kun såvidt over symfysen. Så jeg synes rett og slett det er kjipt med denne oppblåste magen. Takke meg til en skikkelig gravidmage. Dette er bare guffent, synes jeg.
jajamen Skrevet 22. desember 2009 #6 Skrevet 22. desember 2009 Helt enig. Jeg er kun 4+4, men er skikkelig oppblåst. Har lyst til å finne ei t-skjorte jeg har etter jeg gikk med forrige, på den står det:"Jeg er ikke feit, jeg er gravid". ) For nå ser jeg bare småfeit ut liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå