Gå til innhold

David?

elskerpusenmin og lillegutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk beskjed i dag om at det var en liten gutt i magen :-) David klinger godt i ørene mine, men er det veldig bibelsk? Jeg er ikketroende...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

David er et pent navn, og - i motsetning til andre bibelske guttenavn - er det ikke overbrukt.

Tenker ikke at man må være kristen for å bruke det; bibelske navn er for alle nå til dags.

Skrevet

Enig med prebs :) David er pent og klinger bra :-D

Skrevet

Fint navn synes jeg. Hadde ikke tenkt på at det var veldig bibelsk.

Skrevet

Et fint navn jeg vurderte selv

Men så ble det Daniel

Skrevet

Er vel bibelsk, men ville ikke hengt meg opp i det, de fleste navn som er populære nå om dagen er jo bibelske.

Personlig er ikke David mitt favorittnavn, men smaken er som baken :)

Skrevet

David er et kjempe fint navn! Har en sønn som heter det, selv :)

Skrevet

David er et flott navn, som jeg selv ønsker meg til babyen i magen. Men samboeren min er dessverre ikke enig.. Tenker heller ikke at det er et spesielt kristent navn.

Skrevet

Har aldri vært glad i det. Men langt bedre enn mye annet rart som går her inne...

Skrevet

David er eit fint namn. Eg kunne ikkje brukt det sjølv, men fint er det! ;-) Eg tenkjer ikkje at det er for bibelsk, så eg trur ikkje det er noko problem.

Skrevet

Jeg synes David er utrolig undervurdert egentlig. Det er vakkert! Jeg er selv ikketroende, heng deg ikke opp i det. :)

Skrevet

David er fint og ikke så mye brukt. Høres bra ut på flere språk også, er lett å si og kan ikke skrives feil. Det at det er bibelsk betyr jo ikke annet enn at det er et gammelt navn, ikke noe å henge seg opp i. Originalt og godt navnevalg;)

Skrevet

Jeg har en sønn som heter David, så jeg synes naturlig nok det er et pent navn ;)

Jeg mener ikke at det er spesielt bibelsk-klingende, og ikke like "oppbrukt" som en del andre navn fra bibelen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...