aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 jeg er IKM+1. jeg tok en test nå når jeg kom hjem etter jobb og barnehage og det kom med en gang en veldig veldig svak blå strek. en skikkelig dus skygge. men nå 2 timer etterpå er det en blå systrek tråd som vises i vinudet. jeg skal ta en ny i morgen tidlig. for håpe morgen urin er litt mer. jeg har en irritabel mens men er 100% sikker på at morgen dagen var IKM! har sottet å regnet syklys for det siste året og mensen skulle kommet i går! likevell føler jeg at jeg får mensen i snart, kvalm, småøm i puppene, føler meg oppblåst, fiser en del mer enn normalt, og da bruker generellt sett mensen være her. har en skikkelig følelse av eggløsning på høyre side. det er bare sært! noen andre som har opplevd slike streker. den er i skygge like bred som en positiv strek, bare denne sytråd streken om er uthevet.
Bie&babylove:-) Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 Hei!! Jeg har fått slike streker maaaange ganger. Var det cb du tok? De er nemlig kjent for sine skyggestreker og sytåd-tynne streker, selv om man ikke er gravid!! Dessverre... Men, slike streker KAN også være begynnelsen på en graviditet også. Slike svake/tynne streker kan tyde på at det er en veldig liten mengde hcg i urinen. Test om noen dager og testen bør være streker om du er gravid. Jeg fikk også slike streker for en tid tilbake, og testene ble ikke sterkere. Dette var fordi noe var galt, det var svangerskap utenfor livmor. Man skal også være obs på slike svake tester som ikke blir sterkere for da kan det være noe galt!! lykke til videre!!
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2009 ja kommer ikke mensen i løpet av kvelden og heller ikke i morgen tidlig så tester jeg da. og har den litt sterkere resultat grunnet at den er tatt på morgenen så ringer jeg legen. igrunn har jeg satt tanker om dette på vent. skal inn i brudekjolen min i mai!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå