Gå til innhold

3.UL i dag;))))

Mamma`n til <3<3<3

Anbefalte innlegg

Gikk sååå bra!

Fosteret hadde nå strekt seg til ca 17mm og var så fin;)) selvfølgelig!

Hjertet slår som bare det og alt er bra! Var antydning til små armer og ben....og vart flekk der hjernen kommer..eller begynt allerede....

Fikk innvilget fødeplass på Riksen og termin er 4 august...

Skal følges opp på Adipol på Riksen som er poliklinikk for overvektige gravide..... Det er jeg veeeldig glad for. Har jo et håp om å ikke gå opp mer enn jeg må....Gikk jo ned 30kg i forkant, og skal IKKE tilbake dit!!

Er veldig fornøyd med ass.befrukningsavd på Riksen asså, all ære!!

Så nå skal jeg til legen i morra og utvide sykemeldinga mi, hvis legen er enig!!

Fortsetter under...

har BMI akkuratt på 33 eller noe.... eller 30? husker ikke... er 1.84 høy og veide 112 da jeg starta m prøverør, nå er det vel nærmere 120kg......gikk opp en del under hormonene...men stabilt nå!

vært oppe i 143kg på det verste....

Syns dette var et svært overraskende og flott tiltak og ble veldig glad for det ja! Føltes ikke påtrengt, legen var veldig alright i måten hun la det frem på også;))

Glemte å svare på hva d går ut på!

Etter hva jeg skjønte, var det fysioterapaut, ernæringsfysiolog og jordmor med fokus på trening og ernæring i svangerskapet.

Får visst time til poliklinikken etterhvert og så ofte jeg vil håper jeg!!

Ikke hørt om det før, virka som det va et prosjekt, som det var erfart å ha svært god virkning:)))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...