musketingen Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Vi skal spise det som stekt, med lefser og poteter til...
Gjest Mylian med twins Skrevet 21. desember 2009 #4 Skrevet 21. desember 2009 skal du ha meg på besøk 1.5kg
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. desember 2009 #5 Skrevet 21. desember 2009 350 g sto det på pakken som jeg kjøpte idag. Ble litt paff da. Hvem spiser så lite? Vi blir 3 eller 4 voksne og 2 barn som ikke spiser noe kjøtt og jeg kjøpte 2 kg. Det er etter jul, hadde kanskje hatt mer om det var på julaften. Skal ha masse godt tilbehør og gi beskjed om at jeg har god dessert he he =)
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 21. desember 2009 #7 Skrevet 21. desember 2009 1 kg minst haha! jeg skal spise massse !!
Marbella Skrevet 21. desember 2009 #9 Skrevet 21. desember 2009 Vi bruker og ha vossakorv til....vet ikke om det er vannlig, men vi bruker det her oppe i nord:) den blir dampkokt sammen med kjøttet på slutten, da har man litt ekstra pluss at ungene mine ihvertfall synes det er bedre en kjøttet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå