Gå til innhold

vært på min 2 ul idag, og

Anbefalte innlegg

Skrevet

det gikk kjempefint!!!!!!!!!!!!! Fikk termin 25 juli, og er 9+3 som jeg trodde.

Den lille skjønne spiren hadde nå armer og bein, og lå og sov søtt inne i livmora. Hjertet banket 172 slag i minuttet noe som var veeldig bra, og var 25 mm stor. Vokst 15 cm på 17 dgr. Nå sa legen jeg kunne puste ut, for mest sannsynlig gikk dette veldig bra. Er såååå lettet.....

Hadde til og med utvendig ul, og så alt klart og tydelig, og fikk bilde med meg hjem. Gøy å sammenligne fra forige bilde.

Nå kan jeg endelig kose meg med den voksende magen og slappe av. Fikk komme tilbake i uke 13. Ha en flott kveld jenter. Stooor klem fra lykkelige lettede meg!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott!! :):)

Gratulerer så mye. :)

Jeg ska på u-lyd i morgen og e litt nervøs. Tror ikke det e noe galt, e bare litt nervøs likevel. Va på første u-lyd 10.des og da så alt bra ut. Jeg begynner på uke 9 i morgen. Håper at lillefrø har vokst seg større og at alt e normalt. Så kan jeg lene meg tilbake og feire jul. :) Har tenkt å fortelle det til familien på julaften. Det må da bli en bra julegave. :)

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅ, så skjønnt, katta!!!!

Er så glad på dine vegne :D

Regner med at du svever i UL lykkerus nå :)

Skal på UL imorgen jg og...er også litt nervøs..

Skal ta med meg sambo denne gangen, så det blir nok bra :)

Klemmm

Skrevet

Så utrolig bra katta.

Du skal se det går bra denne gang ;-D

Lykke til videre

Skrevet

Så flott å høre! Da kan du senke skuldrene og slappe av i julen, vet du!

Fortsatt riktig lykke til:-)

Skrevet

tuuusen takk jenter. Og masse lykke til, til dere andre. Nå koser jeg meg med pizza og brus. nam nam.

Skrevet

Gratulerer så utrolig mye da :) dette går nok fint skal du se:) fantastisk å se at det går bra etter en opplevelse som du hadde i sommer da ! Stor klem

Skrevet

Gratulerer så masse med en fin ul opplevelse! Vi er like langt på vei, vi eller jeg er 9+4 idag. Skal på min første ul den 7.januar, da vil jeg være akkurat tolv uker på vei. Håper virkelig det blir utvendig ul da, siden jeg sliter veldig med gu undersøkelser....

Er kjempe glad på dine vegne nå katta, og håper du klarer å slappe av og nyte jula med venner og familie *sender over en stor klem*

ps: er du på bv også? isåfall, hva kaller du deg der?

Skrevet

Tusen takk jece og kjærlighetsbarn. ja vi er jammen m like langt. Vil tro du får utvendig da ja. Tenker du gleder deg. Er ikke på bv-enda i allefall hehe, hva er d forresten??? masse klemmer tilbake.

Skrevet

Fikk du utvendig?? Måtte du be om det?

Jeg ble lovet tidlig ul etter MA i 16. uke sist jeg var gravid. Da hadde babyen vært død i 6 uker. Går nå og er dritnervøs for at jeg også denne gangen går med et dødt foster inni meg:( Men jeg virkelig HATER innvendig ul og har derfor bestemt meg for å ikke ta i mot tilbudet.

Skrevet

Fikk utvendig ja, innvendig i uke 7. Hadde og ma i juli i uke 14. Derfor tidlig ul. Masse lykke til!! ps det var legen som foreslo utvendig.

Skrevet

bv er babyverden. Kjempe bra side og et supert forum. Vi er vel nesten 200 innpå juliforumet nå.

Ja, jeg gleder meg til ul. Skal prøve å slappe av som best jeg kan i jula med venner og familie, og trøste meg med at det er positivt jeg har så mange symptomer som jeg har. Er førstegangs (dvs hatt en provosert abort og en spontanabort før) så er ganske redd noe skal være galt/gå galt, men blir tullete dersom jeg skal gå å tenke på det hele tiden...

Har dere fortalt det til noen enda?

Skrevet

så kjekt å høre katta:) vi har termin samme dag. jeg var på ul på fredag og så en liten krabat med armer og bein og hjerte slo 171 slag i minuttet.. min var da 22mm

jeg tror det er litt forskjell på om det er går ann å se på utvendig. vi prøvde utvendig på meg, så litt, men så mye bedre innvendig. men jeg har bakoverbøyd livmor kanskje det har noe å si..

men når man er kommet til uke 12 tror jeg de fleste tar utvendig.

Skrevet

Så gøy da gullfisk!!!! Ja det er forskjell på apparatene hos legen. Dette er en privatpraktiserende gyn, som er spes i fødselhjelp, og apparatene er helt ny moderne. Fikk helt klare og flotte bilder.

Skrevet

Så fantastisk!!! ååå, du er heldig :)

Godt gift og en liten spire i magen - husker deg fra BliGravid-forumet...

Kjempekjekt!

Skrevet

ja hehe, nå kan jeg nyte det litt, helt sant. Nygift og glad som jeg er!!!!

Skrevet

Så flott å høre!!! :):)

Var på UL i uke 8+6 og alt var bra med meg også. Den lille var 2.1 cm og alt var perfekt. Har lik termin som deg:) Tenk at vi er kommer til uke 10+1!!!! Kose deg videre:) Klem

Skrevet

Hei :-)

GRATULERER med bryllupet! Håper alt gikk slik du önsket!

Nå kan du jo virkelig kose deg og slappe av i jula. Med 2 vellykkede ULer og alt :-)

Nå er jeg 12 fullgåtte uker, og det föles veldig bra. Kvalmen er så og si vekk også *bank i bordet*

Fortsatt god jul!

Skrevet

Hei vennen, og gratulerer så mye mad 12 fullgåtte uker. Selv er jeg 10+1 idag. Takk for gratulasjoner, alt gikk etter planen-litt oppkast etter koldtbordet, men ellers gikk d fint. Lykke til videre på 2-tri. Håper jeg kommer etter. Stooor juleklem.

Skrevet

Takk, katta :) Selvsagt kommer du etter! Det er jo ikke noe tvil om det nå iallefall!

Vi har forresten 1 års bryllupsdag i dag :) Vi giftet oss på stranda i Thailand. Litt rart å sitte her å se ut på en meter snö og tenke på det! hehe...

Skrevet

Gratulerer!!! Det tenker jeg var romantisk ja. Litt rart at det er snø på bryllupsdagen da ja hehe. Ja vi har 15 dgr i dag hehe. Ha en flott dag!!! klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...