Gå til innhold

Vondt i magen/ryggen nederst til venstre, noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har de siste 2-3 dagene hatt vondt nederst i magen til venstre. Kjennes nesten ut som jeg har fått en veldig kraftig strekk, men tror ikke det er det. Lurte bare på om det er noen flere som har hatt det sånn? "Smertene"/ubehaget varierer i intensitet, og er så godt som borte når jeg sitter/ligger. Lurer på om det kan være mini som presser på? Men livmora ligger visste mer over på høyre. Er i min 26. uke uke nå. Hmmmm... Syns det var litt rart å få vondt bare på den ene siden:)

Fortsetter under...

Skrevet

Ingen som har hatt det sånn? :)

Skrevet

Hei..det har jeg også..våkna i natt av skikkelige smerter som kommer takvis helt til venstre..har også vondt oppover ryggen der..leverte urinprøve i dag just in case...og de la den til dyrkning. så spørs om jeg har fått uvi..ellers er jeg redd det er noe med nyrene..har hatt nyrestein før..og det begynnte sånn.får virklelig håpe at det ikke er det..kjennes på en måte litt ut som ligamentsmerter..bare myyyye værrre.. :)

Skrevet

Heisann!

Kan være mye forskjellig - men lurt å sjekke urin etter uvi -kan gi diffuse smerter når man e gravid.

Ellers gjør tykktarmen en kraftig sving akkurat på venstre sida, nåt som gjør at man kan få kraftige smerter om man e treg i magen/har luft.

Ligamentsmertan kan også være rimelig kraftig.

Men går d ikke over bør du dra til lege! God bedring :)

Skrevet

Hei dere, takk for svar:)

Skal til legen imorgen, var på jobb idag og "smertene" har spredt seg til hele nederste del av magen, og kjente det i ryggen også. (står veldig mye på jobb, ikke så gunstig akkurat...) Tror ikke det er uvi, men kan kanskje ha en sammenheng med mage/tarm... Får høre med legen imorgen

Skrevet

Du har sikkert samme som meg..Leddbåndene som strekker seg! Jeg er sykmeldt å smertene kommer gjerne på kvelden å jeg har i tillegg mye kynnere å symptom på UVI men på urinprøve var denne helt fin å ingen tegn til noe problemer..

Men ta det med ro å ikke løft noe å se om det går over..

Annonse

Skrevet

Jepp, er sånn her også...Smertene kommer gjerne utover dagen! Dro på jobb idag og da kjente jeg det bare litt... Men etter en hektisk dag på jobb var det kjempevondt å både stå og gå... Måtte vralte meg bort til bilen etterpå... Er nok leddbånd eller noe muskulært ja, eventuelt babyen som trykker på noe.. Men kan ikke sykmelde meg heller, har nettopp kommet tilbake i jobb etter 1 års permisjon, kan nesten ikke gå over i en sykmelding :-S Er minimalt med folk på jobb for tiden... Får høre hva legen sier imorgen.

Mamma til 1 *med spire i magen* hvor langt er du på vei?

Skrevet

LabbogLine

Hei igjen...

Jeg er 24 uker på vei!

Jeg hadde ikke greid meg på jobb nå sånn dette er!

Men det beste er å bare ta det med ro..ligg mye still..

Skrevet

Da har jeg vært hos legen. Mest sannsynlig bekkenløsning...:( Han ville sykmelde meg, men skal prøve å ta det med ro på jobb og hjemme og håpe at det går sånn noenlunde greit:-S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...