rosa bolla Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Er det bare meg eller er det andre her inne som har glemt ting og tang etter første sv?? Føler meg helt grønn igjen jeg da, alt er liksom nytt. Har ei jente på snart 4 år, og venter barn nr 2 i juli 2010.. og det blir spennende, selvom det ikke har gått opp for meg enda.. Dette var ikke planlagt, så det har kanskje en sammenhegng, men gud som vi gleder oss...Blir stas.. Vi har ikke sagt det til noen enda, men må vel begynne, for jeg synes alle ser rart påmagem min.. har da lagt på meg noen kg, og da er det jo magen som er den som er mest utsatt.. Jeg har heller ikke kontaktet legen min og snakket om dette.. ER DET MULIG LIKSOM?!! HMM, men jeg har noen spørsmål til dere da.. 1) Når tok dere kontakt med lege/ jordmor? 2) Er det noe man IKKE skal dytte inn i mat munnen?? 3) Kan man bestille UL selvom man ikke er i kontakt med lege/ jordmor? Veit dette høres teit ut, men jeg vurderer ul nå egentlig, for jeg har hatt endel smerter i magen, og følt meg ikke gravid til tider, men sånn husker jeg hadde fra forrige også.. men uff ja, nei vanskelig å forklare.. Vil liksom være helt sikker.. Og jeg har i den siste tiden etter forrige sv hatt veldig uregelmessig mens, så er noe usikker på hvor langt jeg er på vei.. men jeg har da gått ut i fra siste mens jeg hadde, noe man skal gjøre selvfølgelig. Noen som har sagt det til foreldrene sine enda?? Vi skal si det på julaften, men er litt usikker på om vi skal si det i en bi setning eller pakke inn en gave som vi gjorde første gang... Forslag? Julen 06 fikk de alle en smokk som et tegn på at en baby var på vei.. Ønsker alle en riktig GOD jul.. Kos dere med magen, mat og pakkene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå