Gå til innhold

Trenger tips til vinterpose som passer i MaxiCosi CabrioFix bilstol.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg venter ei lita jente i februar og trenger tips om god og varm vinterpose til bilstolen. Til hennes storebror hadde vi en slik pose, men den har vi klart å rote bort. Og jeg husker ikke merket. Vet at MaxiCosi har egne poser til CabrioFix bilstol. Var å tittet på de på Baby Shop, men synes ikke de var tykke nok. Til storebror brukte vi ofte bilstolen i vogna (klikket den på vognunderstellet) og trillet tur ute. Siden tulla blir født i februar erfor trenger jeg en tykk variant. Noen som har tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde den som er laget til cabriofix, og var utrolig godt fornøyd med den! Den er nok ikke varm nok for mye trilling ute, nei, men spedbarn skal uansett ikke sitte i cabriofixen særlig lenge pga ryggen. For en kjapp tur ut av bil, inn i kjøpesenter og tilbake igjen, ville jeg heller satset på tykkere ullfleecedress på barnet pluss posen som er laget til bilstolen, evt med et tynt strikket ullteppe inni. Særlig under barnet er det uansett svært begrenset hvor tykk posen kan være av plass- og sikkerhetsmessige grunner.

Skrevet

Hei og takk for svar meg80

Noen andre som har tips så mottas de med takk.

Skrevet

barnas hus, de er kjempe fine! tror den koster rundt 600,-

Skrevet

Odenwalder baby nest hadde vi og den var vi veldig fornøyde med. Hadde bare ullbody og strømpebukse under og han var alltid varm. Men dere bør nok bruke bilstolen i bilen og ikke til å trille tur med. Godt for babyen å strekke seg ut litt i vogna. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...