Gå til innhold

Da har jeg vært på ul...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg tatt ul og er fremdeles bekymret. Jeg er snart seks uker og har hatt smerter på venstre side. PÅ ul sa han at han trodde han så "babyen" og at han innbilte seg at han så pulsering, altså hjerte. Jeg skal ta blodprøver for å se om hcg nivået øker slik som det skal, også har jeg ny ul om en uke. Håper virkelig at alt går som det skal.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du snart "bare" er 6 uker på vei er barnet så lite at det ikke bestandig er like lett å få øye på.

Det at han tror han så noe er veldig bra. Lykke til på UL neste uke. Skal se du kommer til å se et friskt bankende hjerte da.

Lykke til

Skrevet

takk:) Håper det, klarer bare ikke helt å slappe av.

Skrevet

Åh, det er tungt å gå slik å bekymre seg! Men hvis du hadde hatt en exu, og det hadde vært grunnen til smertene dine, da hadde gyn sett det altså. Ergo ligger den på rett sted, men den må bare vokse seg litt større sånn at du kan se den:-) I uke 6 er den knøttliten, det har jeg selv sett!

Riktig lykke til!

Skrevet

Tusen takk zigzag, jeg håper virkelig jeg bare bekymrer meg for ingenting. Jeg vet at det er tidlig, og at mest sannsynlig ville de ha sett hvis det var noe ille, men jeg må likevel se hjerte slå selv nå kjenner jeg. Må bare smøre meg med tålmodighet, kose meg i jula og vente til neste uke. Kan ikke huske at jeg bekymret meg slik for forrige, men jeg hadde heller ikke de smertene. Menmen... Er positiv, positiv, positiv!!!!

Skrevet

Det går nok bra skal du se! Slapp av som best du kan og nyt jula med venner og familie :-)

Skrevet

Tusen takk:) God jul til deg og dine:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...