Har to herlige gutter! Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Minsten legger seg samtidig som oss, og i min seng...må puppes i søvn og våkner kjapt hvis jeg ikke sover ved siden av han, slitsomt da jeg trenger litt kveld med min kjære.. jeg vil gjerne ta imot tips på hva andre gjør ved legging...
Gjest Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 Mulig det fortsatt er for tidlig å forvente noe annet, 8 uker er ikke mye... Du kan forsøke å pakke ham godt inn i et helseteppe, altså slik at han ikke kan bevege armer og ben, og så snike deg vekk når du har ammet ferdig, evt legge ham over i sin egen seng etter ammingen og håpe teppet hjelpe litt. Eller bysse og legge ned. Umulig å gi noen fasitt for andre sine barn. Har selv en jente på 4 mnd som er mitt fjerde barn, og har fortsatt omtrent ikke noe kveld med min kjære fordi hun våkner ofte. Første 6 mnd kan man egentlig ikke forvente så mye har jeg funnet ut :-/ Lykke til med din da.
Har to herlige gutter! Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2009 tusen takk for svar! ja er ikke verre enn at han sover på med mens vi ser på tv..men verre når vi er borte men fikk han til å sove i vognen sin mens vi spiste borte igår.. lykke til du også
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 22. desember 2009 #4 Skrevet 22. desember 2009 Sånn var og delvis er jenta vår også. Hun er nå 11 uker. Det er nok helt normalt det du beskriver. Det å ha kvalitetstid med min kjære, kan jeg egentlig bare glemme. Jenta vår er utrolig mye våken på dagtid, og vi bruker lang tid på å få henne til å sove på kvelden. Når hun først sovner er vi så trøtt og sliten begge to, at vi går og legger oss til å sove. Så vi må avtale å få barnevakt, hvis vi skal få noe tid alene sammen. Dette går seg nok til etterhvert
Sistah*G07*J09* Skrevet 23. desember 2009 #5 Skrevet 23. desember 2009 her legger vi snuppa på 7uker kl.22 ca. Steller henne og tar henne med i sengen vår, ammer henne, raper henne og så legger jeg henne over i hennes egen seng. Passer godt på at hun har dyna godt og tett rundt seg, samtidig som hun bruker gulpekluten som vi bruker til ammingen som koseklut. Liker å ha den litt opp på det ene kinnet. Å så rugger jeg litt på vugga, å er vel inne 2-3ganger for å putte smokken i munnen igjen, å så sover hun godt Godt innpakket i ett teppe eller dyne, å en gulpeklut som koseklut er vel de beste tipsene jeg kan komme med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå