Gjest Tutta, med nr tre i magen! Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Så fikk jeg enda en grunn til å bekymre meg da... Litt rosa papir etter dobesøk! Æsj! Satser på at det ikke er sa på gang, for jeg har ikke spesielt vondt, men greier liksom ikke å skyve tanken helt vekk heller...
Snartmamma10L2<3*har født* Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 les innlegget om alle de som blør som det går bra med litt lenger ned på siden her. Det var maange fler enn jeg trodde =) jeg har rosa utflod omtrent hver dag jeg, men ingen fare her. har vært til UL to ganger tidligere i svangerskapet også pga to store blødninger, men nå vokser magen og det virker som at alt står bra til =)
Gjest Tutta, med nr tre i magen! Skrevet 21. desember 2009 #3 Skrevet 21. desember 2009 Da satser jeg på at det bare er det, og fortsetter med juleforberedelsene! Det beste er vel sikkert å prøve å ikke tenke på det, for om det skulle væra sa, så er det ikke et fnugg jeg får gjort med det uansett! God Jul!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå