Gå til innhold

jenta mi på 7 uker

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun smiler ikke og er stort sett missfornøyd. sover lite på dagen.. og når hun er våken skriker hu stort sett. hu får både pupp og flaske og kan gjerne ligge på puppen flere timer om dagen.

hu gulper og hikker... hu er bare så krevende. jeg synes det er så stusselig... noen andre som har hatt det sånn? :(

hva kan det være.. bæsjer gjør hun også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min var også sånn. Skrek en del eller rett og slett bare survet. Sjelden har var fornøyd. Virket som han hadde litt vondt i magen til tider, men var ikke alltid det heller. Var bare survete. Nå er han snart 5 mnd, og smiler stort sett hele tiden:) Så bare smør deg med tålmodighet. Selv om det er trist nå, og kanskje du føler at det ikke er noe morro å få barn, så forandrer det seg:) Og da elsker du det lille nurket så høyt at du vet ikke hvor du skal gjøre av deg:)

Skrevet

så fint sagt, takk!

jeg har en gutt på 3 også, føler han blir satt til siden, stakkar.

er mye alene med barna og siden jenta krever så mye så er det ekstra vondt å se at han må leke og klare seg så mye selv.

han har nok ikke vondt av det, men jeg tenker " stakkar, er da ikke hans feil at han har fått en søster og nå straffes han "

er glad i jenta mi, men.. jeg blir så irritert og sint. vil ikke være det :)

Skrevet

Kjenner meg godt igjen, gutten min var misfornøyd og skrek mye. Våknet ofte med et hyl og fortsatte sånn hele dagen. Hadde kolikk, da, så mye vondt i magen stakkars.

Nå er han 12 uker, og mye mer blid og fornøyd. Smiler masse og pludrer, og kan ligge ganske lenge på gulvet og se på leker og prøver å snu seg. Lettere å få ham til å sove, selv om han ikke sover så lenge om gangen på dagtid.

Synes det forandret seg markant da han var rundt 10 uker. Nå er han bare verdens herligste baby :)

Så slapp av, det går snart over. Bare veldig slitsomt når man står midt oppi det :)

Skrevet

Har det på samme måte jeg også og i over imorgen er han 10 uker.går til kiropraktor for stiv nakke. håper det bedrer seg med det. det er litt opp og ned synes jeg. han har blitt litt blidere, men er fortsatt mye skriking her også.. Størstemann på snart 2 år var også sånn når han var liten, men da han ble noen måneder kommenterte alle hvor blid han var. håper og regner med det blir sånn med denne karen og.

Skrevet

Kanskje et bæresjal eller en sele kan gi deg litt avlastning hvis du ikke har prøvd det allerede. Da får du også to hender fri og det er lettere å leke med eldstemann. Har hatt en med mye magevondt men han har stort sett vært fornøyd når han får sitte i sjal eller slynge.

Skrevet

hei;-)

jenta mi var akkurat sånn når hun var baby...heldigvis ble det oppdaget på 6 ukers kontrollen at hun hadde KISS(låsning i nakke), men pga lav fødselsvekt og litt kø, fikk hun ikke behandling før hun var 3 mnd.hun ble etter et par små trykk på nakken av manuellterapeut en helt annen baby.rett og slett fornøyd, og sov lengre lurer...var totalt 3 ganger til behandling og fikk oppfølging etterpå av fysio!

hvordan er babyen ellers? favorittside med hodet? hater mageleie?

sjekk ut denne siden: kiss-kid.no

er ikke sikkert det er dette, men det er absolutt verdt å ta en sjekk.for dine egen skyld og begge barna dine;-)

lykke til.

hilsen en som vet hvor frustrerende det er å ha en "misfornøyd" baby!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...