Lulla By Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Hun er 3,5 mnd nå og har hatt avføring hver dag frem til nå.. Men nå har hun ikke bæsjet på tre dager. Det er ikke så lenge ift mange som kan gå i to-tre uker uten avføring, men jeg lurer fordi det er uvant.. Hun kan vel ikke ha forstoppelse ettersom hun fiser endel? Hun plages også med en tann på vei ut, kan dette ha noe å si for lite avføring? Prøvde å gi henne litt svak fenikkelte i går kveld. Det resulterte bare i masse luft som slapp ut.
Underveis --> Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 Skjønner hva du mener... Husker at Lillemann på omtrent samme tid hadde det samme. Bæsjet ikke på en uke! Helt plutselig. Hadde avføring hver dag helt fra fødsel. Selv om jeg er rimelig avslappet av meg, så ville jeg nå helst sett at det kom bevis på at systemet fungerer hver dag. Han viste ingen tegn til ubehag, og bæsj kom det da til slutt... Er visst normalt ;-)
Lulla By Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2009 Ja, hehe.. Det kom avføring i dag allikevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå