Gå til innhold

Når gikk det helt opp for dere at dere var gravid?

Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig lykkelig, er 5+4 i dag og kjenner godt på kroppen at jeg er gravid. Like vel merker jeg at jeg på en måte ikke tror at det er helt sant, kan det være en "feil", eller kan det hende at jeg plutselig slutter å være gravid uten å merke det osv. Jeg skjønner at dette er tullete tanker, men det er som om det ikke har gått helt opp for meg hva som skjer og at jeg faktisk er gravid... Skal på UL 8. januar (er da 8+1), så håper at det endrer litt da.. Så kan jeg ikke vente til jeg begynner å få mage! :) Moren min fikk mage veldig tidlig, så håper at jeg er lik henne der. :)

Men hvordan er det med dere andre sliterne? Var dere sen med å ta inn over dere hva som skjedde?

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol*gravid

Hehe, denne gangen har det vel nesten ikke gått opp for meg ennå :P

Er 11+5 i dag og til tross for 3 UL som viser et levende foster i full utvikling så er det så uvirkelig. Gikk nok opp for meg etter første UL med snuppa vår :)

Det har ennå ikke gått helt opp for meg.. å jeg er 30.uker i dag... har akkurat vært på 3d UL.. å så da verdens nydeligste prins (har lagt ut bilde på profilen)... men alikevel kan jeg ikke skjønne at han liksom er vår... Jeg har ikke handlet noe som helst av klær til han, klarer å kikke, men klarer ikke helt å ta steget til å kjøpe det... Meen jeg må vel bare bruke januarsalget på å finne klær vel... samboeren er så frustrert, han er redd for at sønnen vår må gå naken når han kommer ut:) Så er nok veldig forskjellig på når man skjønner det... Masse lykke til videre:)

Jeg kan absolutt kjenne meg igjen i dine refleksjoner, Elisabeth`77.

Har ikke klart å slappe av før nå, nettopp kommet inn i 2.trimestre (12+1) Har vært redd for å miste (hadde MA i uke 10 for snart 2 år siden og har ikke glemt det). Men alle 3 UL har vært fine nå og jeg klarer nå å slappe av og nyte graviditeten :-)

Ønsker deg og dine en fin jul :-)

Takk for svar! :)

Ja, får nok bare ta det som det kommer da, det siger vel inn etter hvert, håper jeg :) I dag var jeg skikkelig morgenkvalm for første gang og tenkte at det er ikke noe kjekt å være gravid! Utrolig hvor fort tiden med sliting og prøving blir glemt når en først lykkes... Men det er nå for det meste koselig da, selv om humøret går veldig opp og ned ;)

God jul, jenter :)

Annonse

gutten min kom med keisersnitt for 3 uker siden - og det er fortsatt helt uvirkelig at han har ligget inne i magen min.... tok meg selv i å være høygravid med verdens største sprengte mage - og enda ikke helt klare å forstå at jeg endelig var gravid he he :o) og enda "rarere" var det å få levert babisen over forhenget på operasjons salen - for da "så " jeg ikke at han kom ut av meg - om du skjønner? :o) når man er en sliter fra før så tror jeg det er ekstra spesielt å endelig bli gravid - og faktisk tro på det :o)

Det har vært litt til og fra egentlig... Det går jo opp for en litt etter hvert. Først første ul så blir det litt borte igjen, så 2. ul og så blir det litt borte igjen... Men så kjente jeg SPARK! -Og DA var det et lite barn der inne! Selv om jeg hadde sett han på ul flere ganger allerede :-)

Syns fremdeles det er helt utrolig (som i at jeg nesten ikke kan tro det!) når jeg tenker på det, og tror kanskje at det ikke går HELT opp for meg før han er noen uker gammel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...