Gå til innhold

Privatklinikk

Ele

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp, har gått privat og er veldig fornøyd med det. Det er riktig at man kommer raskere til der enn i det offentlige. En annen fordel er at man forholder seg til samme spesialist hver gang, mens på offentlig sykehus møter man gjerne et nytt ansikt ved hver konsultasjon. Lykke til! :)

Skulle bare si at jeg anbefaler ikke Volvat. Jeg har veldig dårlig erfaring med Volvat og utredning. Legen som jeg snakket visste ingen ting om utredning og satt og leste i bok hva hun skulle gjøre (jeg hadde bestilt time for utredning). De klarte å glemme noen blodprøver så jeg måtte komme dagen etterpå igjen. Greit nok men til slutt måtte jeg purre svar på de prøvene når ukene gikk. Legen sa hun skulle ringe Ullevål hvis alle blodprøvene kom tilbake og var ok og spørre hva hun skulle gjøre mer. Det gadd hun sannsynligvis ikke fordi jeg fikk bare brev i posten som sa at alt var bra og ikke noen forslag om hva jeg skal gjøre videre. Føler meg veldig lurt og vet godt at det er en del mer som skal testes. Men orker ikke akkurat å betale blodpris for å se hun lese i bok igjen og ikke ha peiling hva hun gjør.

Hvis noen kan anbefale en god klinikk/lege så gjerne si ifra!

Prøv Anne Stensløkken på Balderklinikken om du kan dra eller bor i nærheten av Oslo. Holder til mitt i sentrum. Ble også utredet på Volvat, var sånn passe fornøyd, men legen min gikk av med pensjon uten at jeg fikk noe beskjed, så føler vel ikke at vi blir fulgt opp så bra i forhold til det vi betaler. Er dyrt på Balderklinikken også, men ikke så ille so Volvat..

Lykke til, og god jul

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...