Gå til innhold

Vondt i bekkenet allerede??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke mer enn ca 9 uker på vei. Men jammen har jeg nå fått vondt i bekkenet? Det kommer enkelte stikk som er så vonde at jeg ikke greier å gå ordentlig før jeg har "varmet opp" litt med noen steg.

Har dere noen like erfaringer eller gode råd rundt dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner en del stikkinger i bekkenet, ca 10-11 uker. Tror jeg kjente dette forrige gang jeg var gravid også, uten at det ble noe særlig mer enn akkurat denne stikkingen.

Skrevet

jeg har hatt bekken løsning med alle mine... Denne gangen kjente jeg det godt rundt 6 uker på vei... er nå 9 uker på vei og har kjøpt meg bekken belte:) det er absolutt og anbefale:) Og lurt og starte tidlig med:)

Skrevet

i mitt første svangerskap fikk jeg bekkenløsning/isjias da jeg var rundt 8-9 uker på vei...

hadde mye akupunktur men begynte til slutt i bassenget på sykehuset her, det er iallefall til å anbefale=D

er nå 11 uker på vei og har begynt å kjenne litt, men trente masse før jeg ble gravid så har trua på at det er årsaken til at det er bedre denne gangen=0)

Skrevet

Bekkenbelte? Det har jeg ikke hørt om en gang :)

Takk for tipset! Jeg skal snakke med legen min om det. I dag har det begynt å skyte mer nedover rompa også. I alle dager så mye trøbbel det lille bøllefrøet der inne skal stelle i stand ;) Allerede nå liksom.

Skrevet

Hva slags trening har du gjort? Jeg har vært flink på yoga tidligere, men det har sklidd ut det siste halvåret. Må prøve noe stabilitetstrening tror jeg samtidig som jeg skal forhøre meg om bekkenbelte som jeg fikk tips om her inne.

Bra at du føler deg bedre under dette svangerskapet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...