Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

positiv eggløsningstest i går. sex fredag, lørdag og i går. håper virkelig det klaffer nå.

eggløsningstesten er negativ i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg håper også... Litt usikker på når jeg har EL, men føler at den var litt tidligere enn den skulle denne mnd. Siste mnd har syklusen vært litt lengre enn vanlig, men nå tror jeg den er som før igjen. Da blir det sex hver dag i en uke for sikkerhetsskyld :)

Jeg er veldig spent, men kjenner at jeg prøver å skru forventningene ned litt...ikke like lett nå som for 6-7 år siden...da ble jeg gravid med en gang.

Når har du IKM? Jeg har mellom 1-5 januar....

Lykke til :)

Skrevet

Jeg har IKM 4 Januar tror jeg. Kan vell si mellom 3 og 5 januar for sikkerhetsskyld:)

Er ikke lett å finne el, dette er første gang jeg har funnet el med el-test. Har en clearblue eggløsnings test, som jeg bare skifter testpinne på når jeg skal bruke den neste gang. Høvelig men dyrt i lengden, har brukt denne 2 mnd. Først brukte jeg billigtester men de viste at jeg hadde el hele tiden, så sluttet å lete etter el til jeg fant denne testen.

Skulle gjerne hadd sex flere ganger enn vi har hatt, men har rett å slett ikke tid når man har ett barn fra før som krever sitt.

Ønsker deg masse lykke til og håper spiren sitter snart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...