Gå til innhold

Verdens beste julegave!!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tro det eller ei..... VI ER BLITT GRAVID!!

Etter over 2.5 års prøving med mange pergo kurer og ett IVF forsøk ble vi gravid uten hjelp av noe som helst tilsettninger :) Eg begynte på en slankekur og gikk ned 4 kg..kanskje det gjorde susen..hvem vet. Har gått opp 10 kg på alle hormonkurene.

Er iallefall "høyt" oppe nå...gubben er ikke snakkenes til.

Ønsker alle en God Jul

Klem fra oss

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fantastisk!!:) Gratulerer med velfortjent spire!!!:)

Du må ha en god jul, og et rugende godt nyttår!!!;)

Skrevet

Så utrolig gøy. Julenissen er raus i år.

Du er vel 3. sliter på 3 dag på rad som er kommet med den gode nyheten.

Gratulerer så utrolig mye og lykke til i svangerskapet. Dette har du virkelig fortjent.

Når er det du har estimert termin??

Skrevet

Gratulerer så masse!!! Kos deg i jula og med svangerskapet. Håper å følge etter til 1.tri om noen dager ;)

Klem fra

Skrevet

Tusen takk jenter :)

Håper julenissen er VELDIG raus for alle her inne nå i sluttspurten på året..vi fortjener det!!

Eg har hatt en fast syklus på 24 dager i mange år, nå de siste 2 mnd.uten pergo har den forandret seg til 28-29 dager så eg har funnet ut at da blir termin 29.august..

Dette er helt vanvittig...eg har bare lyst til å tut grine...eg gjorde foresten det når testen viste 2 streker.. gubben måtte ta testen for eg er så lei negative svar, så eg gjemte meg på badet...han ropte etter meg at han forstod ingenting av testen for det var 2 streker :) gitt om det var ei som fikk fart på seg....DETTE ER HERLIG

Klem

Skrevet

så herlig å lese slike innlegg!!! gratulerer såååååå mye!!!:-)

Skrevet

Gratulerer så mye og nyt den voksende magen :)

Skrevet

Åhhh såå trivelig julegave dere fikk da. La gubbenusken din få være ganske HIGH noen dager. Det her har dere fortjent masse. Ha en strålende juletid.

Skrevet

TUUUUUsen takk for herlige innlegg jenter..

Joda gubben skal få være "high" så mange dager han vil :)

Ha en herlig jul

Skrevet

Masse masse gratulasjoner sendes deres vei, til lykke med svangerskapet og koz deg masse i rugetiden fremover:)

Klem fra meg

Skrevet

Ååååå - gratulerer såååå mye!!! Håper virkelig at jeg følger etter inn på 1 tri i begynnelsen av januar :)))

Ha en riktig, riktig god jul og godt nytt år!!! Kos deg og ta godt vare på deg selv og den lille spiren da :)

Klem fra

Skrevet

gratulerer så mye til deg:))) Lykke til videre i svangerskapet!!!

:):)))

Skrevet

Får helt tårer i øynene av sånne historier!! Det er så kjekt å lese om når det endelig slår til etter så lang tids prøving :))

Gratulerer så utrolig masse!! Lykke til i svangerskapet!

Skrevet

Tusen hjertelig taklkl jenter..dere er så herlige. Det har vært så godt å være inne på disse sidene. Håper samtlige av dere følger etter. Krysser fingrene.

God jul

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...