Gå til innhold

Noen over 35år som venter sin lille 3 her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer og lykke til. Huff må være vanskelig å miste og håper alt går bra denne gangen.

Jeg er ikke i samme situasjon, ikke opplevd å miste.

Det vi har fellers er at vi venter vårt 3 barn.

Igjen masse lykke til:)

hei!!! jeg er 37 og skal ha tredjemann nå, de to andre er snart fem og snart to! jeg har også mistet, to ganger (mellom første og andre, og før denne spira satt, mistet begge i MA som ble oppdaget i uke tolv) men nå skal det jammen gå bra! har bestemt meg jeg også. har allerede sett bankende hjerte og vekst på Ultralyd to ganger. hvordan er formen din da??? jeg er i overraskende god form. håper jeg begynner å få mage snart nå, da blir det hele mer reellt....

No er jeg 8+2 og skal på ul i morgen. Jeg skal ha nr 3 dersom det går bra. Jeg bikker straks et år opp til 38 år. Ups så tiden går.

Jeg har mistet 5 ganger på to år, så dette er mitt siste forsøk. Det går selvfølgelig bra. Jeg har to gutter fra før på 6 og 9 år. Forut for guttene hadde jeg ikke noe aborter, så har slitt litt med å forstå at dette kunne skje meg gang etter gang. Men det finnes ingen svar, så da må jeg finne meg i det. Alle prøver jeg har tatt er fine. Så da var det sikkert noe gale med den lille spiren. Men den jeg har her no er frisk og rask og blir der i 9 mnd.....

....så gleder meg til å hilse på den lille i morgen!

Annonse

Hei. Jeg er 35 år og har en liten tulle fra før på 6 mnd. Venter vår nr 2 i august. Da har jeg akkurat klart å passere 36 år.. Nå som sjokket av å være gravid så kjapt sunket inn, er vi bare glade og gleder oss masse..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...