Gå til innhold

Mange som har hatt spontanabort/utskrapning her?


MÅNS m/lilleMarius

Anbefalte innlegg

Jeg har en liten kar født mai07.

Hadde SA i mai og en utskrapning i september...

 

Var en tur i "kjellern" hang med nebbet og var deppa en stund etterpå, men jaggu ble jeg ikke gravid på en storbyferie mannen min og jeg var på i november:) JIPPI!

 

Kjenner jeg er litt nervøs og lurer på når det skjer denne gangen lissom..

Ikke helt lett å tenke positivt selvom jeg prøver !:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg hadde også en senabort uke 17 i oktober. Er gravid igjen med 3 (4) mann. 6 uker snart og veldig nervøs.. Denne gangen går det bra for oss. Sånne ting skjer ikke to ganger på rad sier min lege... Jeg kommer til å følges nøye opp i svangerskapet for at jeg skal være rolig. Jeg er også 50 % sykemeldt, for å roe ned... Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde MA med påfølgende utskrapning i oktober. det var fryktelig tungt for meg.. å innse at min største drøm i livet gikk i dass gjorde meg utrøstelig! Heldigvis så klaffa det igjen på første forsøk igjen. rakk aldri å få TR igjen engang..

 

Skal til lege for å bekrefte at det faktisk er et nytt sv.skap i morgen tidlig. Jeg er bekymret for at det skal gå galt denne gangen også, men vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette for legen min. Har skiftet fastlege etter MYE dritt i forrige sv.skap, så dette blir første gang hos ny lege. Jeg ønsker en tidlig ul for å bekrefte hjerteaktivitet, men vet ikke om jeg får det.. ( hos min forrige lege ble jeg nektet ul da jeg hadde hatt blodspor og var 100% sikker på at jeg hadde abortert. Av og til bare VET man.. men hun var ikke interessert i å høre på meg, og det endte med at jeg mista en viktig eksamen, og måtte slutte i et fag i studiet mitt. Gikk i 3 uker før jeg til slutt hadde mulighet til å betale 1000 kr for en privat ul. fant da ut at lille spire var død, og at den hadde vært det siden den dagen jeg reiste til legen min og trodde det hadde gått galt.. ;(

 

Aner jo ikke hvor langt jeg er på vei heller, så synes selv jeg burde få en ul!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har mistet 2 på ett år seff i uke 8 da.. så er jeg på vei igjenn nå..krysser fingrene for att jeg holder på det... ikke morro å¨miste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt utskraping tidligere i år, men gleder meg over å være gravid igjen. Men, som du sier, det er ikke like lett å tenke positivt denne gangen.

 

Lykke til til oss alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mistet 2 ganger i MA med påfølgende utskrapning! Jeg er også kjempe nervøs! Har vært på ul 1 gang dette svangerskapet, og de så et bankende hjerte. Har blødd siden uke 5. Er nå 8+4. Og blør fortsatt. Skal til ny ul på nyåret, og håper virkelig det er noe der fortsatt!

 

Ønsker dere alle lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en SA med påfølgende utskrapning i september i fjor, og en MA med utskrapning i september i år... Litt avventende denne gangen - tørr liksom ikke glede seg så mye enda. Trøster meg med at skjer det igjen får man iallefall utredning... Men krysser fingrene og håper det går bra denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en SA i oktober, i uke 11. Så krysser fingrene nå, men klarer liksom ikke helt glede meg enda... Uke 6 nå...

Lykke til alle sammen! Nå vil alt gå oss fint :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...