Triolene Skrevet 21. desember 2009 #1 Skrevet 21. desember 2009 Noen som har oversikt over prisen på mel om dagen? Tilbud? Jeg skal kjøpe MYE, men vet ikke hvor jeg skal kjøpe det rimeligst
Sånn kan det gå Skrevet 21. desember 2009 #2 Skrevet 21. desember 2009 Det enkleste er nok å ta en runde i butikkene i nærområdet og sjekke priser. Før jul pleier det å være tilbud på hvetemel her og der. Hvor mye skal du kjøpe? Om du skal ha veldig mye er det kanskje mulig å sjekke opp om det lar seg gjøre å få ekstra rabatt?
Mammaen til Isak Skrevet 21. desember 2009 #3 Skrevet 21. desember 2009 Hva er mye? Hehe... Jeg kjøper gjerne de der pakkene hvor 2,5kgs posene er pakket fire og fire..koster jo ikke stort...rett under 40kr er det vel..
Sånn kan det gå Skrevet 21. desember 2009 #4 Skrevet 21. desember 2009 Vi pleier kjøpe 4-5 av de pakkene med 4 x 2,5 kg i slengen, og selv ikke det ser jeg på som spesielt mye. Mye i mine øyne blir 10-15 slike firpakninger minst, og da regner jeg med man kanskje kunne fått litt ekstrarabatt.
Mammaen til Isak Skrevet 21. desember 2009 #5 Skrevet 21. desember 2009 Ja jeg og kjøper gjerne flere av de 4 pakningene i slengen! Går mye mel hehe ) Hi kan jo sikkert bare spørre om rabatt da, om hun skal 50 kg liksom ) Men trur ikke det opprinnelig er noen rabatt å få på mel..
Sånn kan det gå Skrevet 21. desember 2009 #6 Skrevet 21. desember 2009 Nei, hvetemel er jo ikke akkurat dyrt i utgangspunktet så tror nok man må opp i ganske mye før man får ekstrarabatt ja. Nesten så man begynner å lure på hva HI skal til med siden hun trenger MYE hvetemel. ;-)
Mammaen til Isak Skrevet 21. desember 2009 #7 Skrevet 21. desember 2009 Tihi, ja enig.. men min venninne skulle også kjøpe mye mel når vi var ute å handlet.. og seks poser var mye for henne.. ) Hi, hva skal du lage??
Triolene Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 21. desember 2009 Hei igjen Jeg skal starte opp og drive en stor skolekantine nå etter juleferien... Tenkte å bake det meste selv! Skulle hatt 50-100 kg hvetemel... Da er det jo en del må spare hvis det er tilbud! Problemet er at jeg ikke får reklame hjem lenger, så jeg har ikke oversikt over tilbudene rundt omkring.... Hadde vært greit å slippe å ta DEN runden nå midt i juletrafikken
Gjest irismor Skrevet 21. desember 2009 #9 Skrevet 21. desember 2009 Ta kontakt med Norges Gruppen og hør om du kan få rabatt der på de produktene du trenger.
Triolene Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #10 Skrevet 21. desember 2009 Må nok gjøre noe sånt... Jeg er tilknyttet en grossist, men jeg syntes det var veldig dyrt det meste der! Ille når det lønner seg å handle på butikken selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå