Gå til innhold

Hva i Hel....te er det typen min driver med???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på om det kanskje var noen råd å få her, for jeg vet ikke lenger...

Kan først legge til at vi har en skrantete fortid med litt utroskap og diverse.....

Til saken:

Jeg satt uskyldig å surfet på VÅR maskin.. er ikke veldig flink på pc, men skrolla nedover det vi hadde søkt på, og fant chattesider fra alskens greier...fikk logga inn på flere av dem, for han hadde lagra passordet.(ja, han tror jeg er grønnere enn jeg er.)

Der fikk jeg se meldinger som var sendt for en tid tilbake, da jeg var høygravid, om at "bildene dine er så fine, ring meg, så ringer jeg deg opp igjen..." Han er ikke norsk, og var hjemme i landet sitt i denne perioden...hvem vet hva han har gjort?? Og har enda ikke fortalt han det, men vet hvordan han kommer til å reagere. Hva bør jeg gjøre her mener dere?

Vi har jo en liten sønn sammen, og jeg har jo ikke direkte bevis på at han har vært fysisk med noen?

Så også at han hadde meldt seg på noe greier her i landet..IGÅR.

jeg er så lei meg og frustrert...

Onskapsfull som jeg er har jeg skrevet et langt brev som jeg har lagt imatpakka hans...god arbeidsdag, jævel

Fortsetter under...

Skrevet

Ta ut brevet fra den matpakka så fort du kan og ikke la han vite noe som helst! Og installer et spyprogram med det samme. Kan anbefale spytech sine programmer. Bare å søke spytech på google. De koster noen kroner, men er verdt det. Installer dette og vent og se. Og vent lenge nok til at det har gått kanskje en måned eller to så du får se omfanget av det hele. Hvis du tar ham etter en dag eller to med programmet så er det mye som kan utelates og bortforklares. Jeg fant ut om min mann på den måten, men var så kjapt ute med mine oppdagelser at jeg bare fikk tak i en brøkdel av det han holdt på med.

Skrevet

takker for at noen gadd aa svare meg...

ang.spytech... han er ganske dreven paa pc...kan han finne ut at jeg har lagt det inn??\

Han har noe som heter cc cleaner paa pcn, og det sletter ALT han har vaert innom.. fant altsaa dette ut veldig tilfeldig.

Dette programmet ser jeg har vaert brukt hver gang jeg har vaert borte.

Skrevet

Husk at du bryter norsk lov dersom du benytter ett sånt overvåkningsprogram.

Skrevet

Eller hva med å leie en privatdetektiv som kan følge etter ham hvor enn han går, ta bilder og notere alle hans bevegelser? Eller kanskje innstallere hemmelige overvåkningskameraer i huset? Eller hva med å overvåke mobiltelefonen hans? Så kan du banke ei diger mappe med dine beviser i bordet foran ham etter noen måneder og si: haha, nå har jeg deg! Alt dette vil jo hjelpe deg til å få det trygge tillitsfulle forholdet du er ute etter, eller hva?

Eller kan det tenkes at en noe bedre framgangsmåte vil være å umiddelbart si til ham ansikt til ansikt: vet du hva jeg tilfeldigvis oppdaget da jeg brukte pc-en her om dagen? Hva i alle dager er det som foregår? Uavhengig av hva han svarer til dette er din mistanke om at han driver med "alternative aktiviteter" på si store, og spørsmålet som du må besvare er: vil du noen gang klare å stole på ham igjen? Svaret ditt på dette avgjør hva du gjør videre. Brev i matpakka høres egentlig ut som en god nummer to for meg, da tar du i det minste opp problemet med en gang, uten å snike deg rundt som en tullete CIA-agent. Skal du virkelig utsette deg selv for flere måneder med usikkerhet og paranoia for å samle bevis? Det er det dummeste jeg har hørt på lenge. Jeg skjønner at tanken om å "ta drittsekken skikkelig på fersken" er tiltrekkende, men det gjør da vel ikke situasjonen noe bedre? Nei, legg kortene på bordet, konfronter ham med det du vet, og ikke vær blåøyd og ettergivende når du hører på hans (bort)forklaring, så sparer du deg selv for masse unødig ubehag.

• 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...