Gå til innhold

Albert får en søster - vil du komme med ditt forslag?

Anbefalte innlegg

Vi har fått vite at vi venter en jente denne gangen! Hipp hurra! Etternavnet er spansk og vi har tenkt på følgende:

Anna

Emma

Vi ønsker ogsaa mallomnavn, og begge liker Sofia, men synes det er litt oppbrukt? Andre forslag?

Fortsetter under...

Anna er jeg lei av. Hva med Hannah?

Emma og Sofia er nydelige! Veldig mye brukt, men jeg tror jeg aldri kommer til å bli lei de navna. Per dags dato, i alle fall :)

Emma Sofia går jo :)

Emma Josefine

Emma Caroline

Emma Madeleine

Emma Isabel

Emma Isabella

Emma Christina

Hannah Isabel går jo også :)

Ellers syns jeg Victoria passer veldig bra til Albert :) Og Beatrice, Vida, Mira, Maria, Celina :)

Annonse

Anna er veldig mye finere enn Emma, synes jeg.

Albert og Anna passer jo kjempefint sammen.

Anna Martine

Anna Fredrikke

Anna Othilie

Anna Elise

Anna Henrikke

Anna Louise

Anna Celine

Anna Pernille

Anna Pauline

Anna Oline

Anna Cecilia

Anna Marielle

Anna Rebekka

Anna Synnøve

Anna Linnea

Anna Charlotte

Anna Tomine

Anna Kristina

Mange av disse blir nok for lange til å bruke til daglig. Tenker dere på dobbeltnavn til daglig bruk, eller skal mellomnavnet være mest på papiret?

Takk for alle tilbakemeldinger! Clara/Klara er et flott navn, men jeg er troender og det er ikke pent paa min dialekt for aa si det mildt... Jeg maa si jeg likte kombinasjonen Albert og Anna, men sliter med et mellomnavn. Synes mange blir saa pompoese! (Vi kommer kun til aa bruke et navn, men vil jo gjerne at det skal matche) Favorittene saa langt er kanskje:

Anna Helena

Anna Elisa

Jeg liker veldig godt Jenny og Johanna, men de blir helt grusomme paa spansk dessverre, med ekkel harkelyd foerst. Ikke enkelt dette gitt! Ella er ogsaa veldig fint, men det betyr "hun" paa spansk, saa det blir litt snodig. Heng dere paa! Sist gang endret vi smak mange ganger i loepet av 9 mnd...

Annonse

Synes du har kommet med det beste forslaget selv : Anna Sofia. Kjempefint!

Og det sier jeg som egentlig ikke er tilhenger av dobbeltnavn.

Anna og Sofia er kjempefine hver for seg, og faktisk veldig fine sammen også :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...