Gå til innhold

hvor effektivt er pergotime??

Anbefalte innlegg

har nå sett flere meninger.. men hvor effektivt er pergotime??

ska til på min første kur eller hva jeg skal kalle det i februar,og lurer på hva jeg kan forvente.. som alle andre har jeg et stort ønske om å bli gravid.. det skulle helst skjedd igår!!

men hva er pergotime.. hva kan jeg forvente?? hvor fort blir en gravid? hvor mange blir gravide iløpet av kort tid??

jeg hater pcos.. enkelt og greit. takler det DÅRLIG

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141162050-hvor-effektivt-er-pergotime/
Del på andre sider

Fortsetter under...

det kommer veldig an på.

Men generelt er de tlite effektivt mot pcos, i kombinasjon med metformine r det mye mer effektivt og senker faren for SA.

For noen fungerer det, for andre nytter det ikke.

Jeg prøvde det 2-3 ganger og fikk aldri EL

Jeg gikk på 7 kurer med pergotime, og fikk el på alle, men ble ikke gravid før på den siste.... Man får en del hormonsvingninger og hetetokter av pergon, men d hører jo med...

Har begynt med pergo igjen nå, for mista barnet i uke 22.... :'(

Hei!

Vi kjøpte et produkt fra UK som var bra.

Det måler om sædkonsentrasjonen er under eller over 200millioner sæd pr et eller annet.

Hvis den er under skal du kontakte legen. Er den over 200millioner så skal det vistnok ikke være nødvendig å kontakte lege.

Jeg så samme produktet på finn her om dagen så skal se om jeg finner det igjen..

Annonse

For meg var det veldig effektivt. Fikk eggløsning på dag 17 allerede på første kur på 50 mg. Har IKM i morgen og ingen tegn på mens så krysser fingre for at det klaffet på første forsøk. Etter det jeg har hørt klarer de aller fleste PCOS'ere å bli gravide på en eller flere pergokurer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...